جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند
جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند

جاذبه های گردشگری بانکوک تایلند

بانکوک شهری است رویایی، با نبضی تپنده و همیشه زنده و شاد در قلب جنوب شرقی آسیا، با جمعیتی بیش از 10 میلیون نفر از مردمانی که همواره لبخند بر لبان خود دارند،.بانکوک شهری فرو رفته در میان معابد تاریخی خود، با کاخ پادشاهی باشکوه و هتل هایی مملو از هر نژاد و تمدن و بازارهایی رنگارنگ و مراکز خرید شیک و مدرن و شبهایی درخشان، نورانی و بیادماندنی.پس لازم است که درتور بانکوکشرکت کنید و جاذبه های آن را هم بدانید.

بانکوک (پایتخت تایلند)، شهری توریستی، زیبا، پر جاذبه و یکی از بهترین شهرهای گردشگری بین المللی، متفاوت و مهمتر از همه بی نظیر و شاد آسیا می باشد .بانكوك كه معني آن شهر فرشته هاست در سال 1782 به دستور شاه راماي اول به عنوان پايتخت بنا شد و محیطی را برای تفریح و سیاحت و آرامش جهانگردان، توریست ها و مسافرین از سراسر جهان مهیا نموده است و با وجود مراکز خرید و هتل هایش سالانه گردشگران زیادی را دعوت می کند.

images-thailand_11 باغ رز بانکوک تایلند
در ۳۰ کیلومتری بانكوك يكي از دیدنی ترین مکان های اين شهر، رزگاردن (باغ رز) دركنار دریاچه زیبایی قرار دارد. بیشترین جاذبه این باغ در نمایش های فرهنگی تایلند است که شامل بوکس تایلندی، رقص سنتی این کشور،‌ مراسم عروسی تایلندی، شمشیربازی و نمایش فیل ها می شود. مساحت باغ رزگاردن حدود ۷۵۰ کیلومترمربع بوده و و در آن صنایع دستی سنتی کشور تایلند نیز برای گردشگران به نمایش گذاشته شده اند.

http://thaitor.ir/

7361986-illustration-of-very-cute-baby-crocodile-tمزرعه تمساح بانکوک

در ۲۵ کیلومتری جنوب بانکوک، بزرگترین مرکز پرورش و نگهداری کروکدیل ها در جهان قرار دارد که بیش از ۳۰ هزار تمساح را در خود جای داده است. در این مرکز که دارای گونه های مختلف تمساح آب های شور، آمریکای جنوبی و رود نیل است، همه روزه نمایش های متنوعی از این جانوران به همراه سایر جاذبه های حیات وحش برای بازدیدکنندگان اجرا می شود که محبوب ترین آنها فیل سواری است.

http://thaitor.ir/

images-thailandدنیای وحش سافاری بانکوک

سافاری ورد ( Safari World ) از دو قسمت تشکیل شده است: یک قسمت که به پارک سافاری مشهور است شامل حیواناتی چون شیر، ببر، خرس، زرافه، گورخر، آهو و پاندای سفید است که باید با ماشین از میان این حیوانات گذشت و آنها را مشاهده نمود. طول این قسمت 8 کیلومتر است و در حدود 45 دقیقه زمان می برد.

قسمت دوم که به پارک آبی مشهور است شامل گونه های مختلفی از حیوانات دریایی است و در آن نمایش هایی از حیوانات آموزش دیده همچون دلفین ها اجرا می گردد. این قسمت از پارک را می توان پیاده پیمود و از زیستگاه پرندگان نیز دیدن کرد.

http://thaitor.ir/

images7 شهر سوخته آیوتایا بانکوک

شهر قدیمی و تاریخی آیوتایا ( Ayutthaya City ) در سال 1350 بنا نهاده و به عنوان پایتخت تایلند نیز در نظر گرفته شد آیوتایا در 76 کیلومتری شمال بانکوک قرار دارد. این شهر در قرن 17 یکی از ثروتمندترین شهرهای آسیا به شمار می رفته و در حدود 417 سال پایتخت تایلند بود ولی در سال 1767 ارتش برمه به آن حمله کرد و آنرا فتح و تخریب نمود. در حال حاضر تنها خرابه هایی از این شهر و همچنین تعدادی از معابد مشهور و مجسمه های نیمه ویران بودا باقی مانده است.

http://thaitor.ir/

12853138231362069153summer beach wallpapers 1280x800 (1)-thmb رودخانه چائوپرایا بانکوک
تاریخچه رودخانه چائو پرایا در بانکوک ، مانند سایر رودخانه های شهری، با شهری که در آن جریان دارد، گره خورده است. این مکان معمولا به دلیل خاک حاصلخیز و وجود ماهی فراوان، توسط مهاجران و گردشگران انتخاب می شود.سفر با کشتی بر روی رودخانه چائوپرایا ( Chao Phraya ) جاذبه های بانکوک را که به ونیز شرق در بین اروپاییان مشهور است بهتر نمودار می سازد.

http://thaitor.ir/

park-clipart-as5911-thmbدریم ورلد بانکوک

شهربازی بانکوک با انواع بازی ها و سرگرمی های متعدد، ساعت های شادی را برای کودکان فراهم می کند:شهر برفی، تنگه باریک، اتومبیل عتیقه، گردباد، فرش پرنده، پیست اتومبیل رانی و بسیاری بازی های هیجان انگیز دیگر، سرزمین رویایی را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگران تبدیل کرده است! رویاهای کودکان در سرزمین رویاها، به حقیقت می پیوندند.

http://thaitor.ir/
دریم ورلد بانکوک

امیدوارم از این مطالب استفاده کرده باشید جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور بانکوک و تور تایلند با کارشناسان ما تماس بگیرید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی