موزه ملی چای هانگزو

موزه ملی چای هانگزو

China National Tea Museum

 

شهر هانگزو از زیباترین شهرهای چین دیدنیهای فراوانی دارد از جمله تنها موزه چای که در چین است که دیواری به دور آن نبوده و با پوشش گیاهی محصور شده است چاي لانگ جينگ  يا چاي خوب اژدها نيز يكي از كالاهاي خوب اين شهر است كه داراي تاريخ قديمي است و براي سلامتي بسيار مفيد است



شهر هانگزو، مرکز ایالت ژجیانگ  مرکز سیاسی، اقتصادی و فرهنگی این ایالت می باشد. این شهر که واقع در ١٨٠ کیلومتری شانگهای در کنار رود کیانتانگ و دلتای یانگتز قرار دارد، به دلیل طبیعت و موقعیت زیبا و مشهورش و همچنین آب و هوای معتدل و چهار فصلش، یکی از شهرهای مهم و توریستی کشور چین می باشد


هانگزو یکی از زیباترین شهرهای چین است که  پایتخت سلسله‌ی «سونگ» بوده. امروزه یکی از جذابیت‌های هانگزو، به خاطر شهرکی است که نمایش سلسله‌ی سونگ در آن اجرا می‌شود. انواع بازی‌ها و تفریحات را در همان محل برگزاری نمایش سلسله‌ی سونگ می‌توان تجربه کرد.چای سبز سوغات هانگزو و بامبو اساس صنعت این شهر است.

 



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور پوکت ویژه رمضان 94

تور پوکت ویژه رمضان 94

 7 شب و 8 روز

تور بانکوک پاتاتور بانکوک پاتایا 7 شب و 8 روزیا
dalars_clipartنرخ تور پوکت

star4قیمت اتاق 2 تخته برای هر نفر از 2.390.000 تومان

imagesبانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور بانکوک 7 شب و 8 روز با پرواز قشم ایر بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

http://thaitor.ir/

سفر با بهترین تور پاتایا

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است.پاتایا یکی از مقاصد اصلی گردشگران تایلند است و هر سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر را جذب می کند. تفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی در سواحل پاتایا امکان پذیر است.معرفی ارزانترین آفر تورهای پاتایا با نرخ ویژه و قیمت مناسب و آشنایی با برترین آژانسهای مسافرتی و مجریان مستقیم تور پاتایا به آژانس سعادت سیر گیتی مراجعه کنید.

[/checklist]

list_clip_art-qpr خدمات تور پوکت

  • ویزا تایلند
  • پرواز قشم ایر بانکوک
  • پرواز داخلی بانکوک پوکت بانکوک
  • ترانسفر فرودگاهی
  • 7 شب و 8 روز اقامت در هتل
  • بیمه مسافرتی
  • صبحانه روزانه بوفه
  • راهنمای فارسی زبان
  • سیم کارت

know_clipart5نکات مهم برای سفر به تایلند

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

09359607685

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور پوکت و تور سامویی با ما تماس بگیرید.

نويسنده : سمیه عزیزی


خائو فراتمنک در پاتایا

خائو فراتمنک در پاتایا

Khao Phra Tamnak in pattaya

در این بخش با یکی دیگر از دیدنی های تایلند یعنی خائو فراتمنک پاتایا آشنا می شویم.خائو فراتمنک یکی از دیدنی های پاتایا می باشد این تپه کوچک که به خائو فرابت Khao Phra Bat نیز مشهور است دارای قله ای است که با آسفالت پوشیده شده است و مناظر شهر و بندر پاتایا را قابل ملاحظه می سازد که این مرکز بیشتر شبیه به معبد می باشد دیدنی های این مکان خیلی چشمگیر می باشد.این مکان پیشرفت کرده است و هم اکنون ایستگاه رادیو 5 سوتور So To Ro می باشد که مجسمه کرومولانگ چامفونChumphon  Kromluang  پدر نیروی دریایی سلطنتی تایلند نیز در آنجا قرار دارد. تصویر بودا هم در فراز تپه قرار گرفته است و سالانه گردشگران زیادی از این مکان دیدن می کنند و از آن لذت می برند.این مکان از تجهیزات خاصی برخوردار می باشد و انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها در این مکان موجود می باشد پس در این مکان احساس تشنگی یا گرسنگی به شما دست نمی دهد.برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پاتایا با این شماره 88744777 تماس بگیرید.
 
 


:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


برج ماکائو مرکز سرگرمی

برج ماکائو مرکز سرگرمی

Macau Tower Entertainment Centre

این برج  برای علاقه مندان به ورزش فراهم کرده که حدود 6 ثانیه طول می کشد و در کتاب گینسین به عنوان مرتفع ترین مکان برای این پرش ثبت شده است. با استفاده از یک سیستم کابلی کنترل شده، قبل از اینکه به آرامی بر روی یک کیسه ی هوا فرود بیایید چند بار در هوا بالا و پایین خواهید رفت. این برج منظره ای دیدنی از ماکائو دارد. هزینه ی این پرش 319 دلار می شود که تی شرت مخصوص، گواهی نامه و یک کارت عضویت هم به شما تعلق خواهد گرفت.

برج ماکائو  مرکز سرگرمی

از بالای سکوی پرش موجود در بالای برج ماکائو، ساختمان های دیگر بسیار کوچک و ریز دیده می شوند. این سکو در ارتفاع ۲۳۳ متری از زمین قرار دارد و بلندترین بانجی جامپینگ دنیا است. برای این پرش خطرناک و البته هیجان انگیز، کابل های ویژه ای طراحی شده است زیرا فردی که می خواهد این پرش را انجام دهد باید صاف به پایین برود و با ساختمان برخورد نکند.ارتفاعی که قرار است خود را از بالای آن خود را به پایین پرت کنید، طبقه ۷۵ یک آسمان خراش است و هیجان آن در این است که با سرعت باورنکردنی و فریادهای طولانی یک به یک طبقه های این برج را رو به پایین طی می کنید و به طبقه همکف می رسید. برای وحشت و هیجان بیشتر می توانید این کار را در تاریکی شب انجام دهید.



:: برچسب‌ها: چین, تور چین, دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


صخره راک پارک دایناسور

صخره راک پارک دایناسور

Dinosaur Park Round Rock

در اینجا می خواهیم شما را با یکی دیگر از دیدنی های تایلند یعنی صخره راک پارک دایناسور که خیلی جذاب می باشد آشنا کنیم.صخره راک پارک دایناسور یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که در 4 کیلومتری جنوب پاتایا در جاده سوخومویت Sukhumvit واقع شده است که به شما امکان رودررویی با موجودات کهن 200 میلیون ساله همچون تیرانورروس رکس ، ولسی رپکتور و پتینوزاوس را می دهد.این مکان نمایشی از دایناسور ها و موجودات نسل قدیمی می باشد که خیلی جذاب می باشد در اینجا شما در میان دایناسورها چرخ می زنید و تا ساعت 6 بعد از ظهر پذیرای از بازدیدکنندگان می باشد.برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پاتایا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: چین, تور چین, دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


10تا از بهترین مراکز خرید پوکت

10تا از بهترین مراکز خرید پوکت

Top 10 Things To Shopping In phuket

پوکت مراکز خرید زیادی دارد که ما در این بخش می خواهیم شما را با 10 تا از بهترین مراکز خرید پوکت آشنا کنیم.

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb1-مرکز خرید سنترال فستیوال پوکت (Central Festival shopping in Phuket)

مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival)، بزرگ‌ ترین مرکز خرید در شهر پوکت است و 300 فروشگاه با کالاهای دارای برند، صنایع دستی تایلندی و وسایل الکترونیکی دارد.سنترال فستیوال یکی از بهترین مراکز خرید پوکت می باشد که در حومه شهر پوکت واقع شده است. اگر می خواهید از این مرکز خرید جالب ، دیدن کنید، بهتر است برای رفتن به آنجا از یک (tuk tuk) یا تاکسی استفاده کنید.این فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل (Holiday Inn) واقع شده است. تمامی تفریحگاه‌ها یک فروشگاه شبانه دارند، ولی بزرگ‌ترین آنها در پاتونگ واقع است.

مرکز خرید سنترال فستیوال

مرکز خرید سنترال فستیوال

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb2-مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت (Premium Outlet shopping in Phuket)

مرکز خرید پریمیوم اوت لت در پوکت با یک فضای رو باز و جذاب با هوای خنک و مناسب برای خرید، طراحی شده است. در این بازار بزرگ چندین فروشگاه وجود دارد که به پوشاک بچگانه و اسباب بازی اختصاص یافته است. اگر به بازی گلف علاقمندید، خرید لوازم جانبی گلف را به راحتی می توانید در این مرکز خرید بیابید.نگران نباشید! در مرکز خرید پریمیوم اوت لت پوکت تایلند ، یکی از بهترین مراکز خرید پوکت، می توانید بیش از 300 مارک تجاری(که 90% آن ها بین المللی می باشند )را بیابید.اگر به دنبال جایی برای خرید صنایع دستی تایلندی و سوغات هستید، به فروشگاه چانگ سری بزنید. در پریمیوم اوت لت پوکت می توانید قاشق و چنگال نقره، وسایل چوبی، کیف های دستی و شال وروسری ابریشم وکتان را خریداری کنید.

مرکز خرید پریمیوم اوت لت در پوکت

مرکز خرید پریمیوم اوت لت  پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb3-مرکز خرید نساجی  جیم تامپسون پوکت (Jim Thompson shopping in Phuket)

نساجی  جیم تامپسون یکی از مراکز خرید پوکت می باشد این فروشگاه  نساجی شناخته شده ای  با شعبه  هایی در سراسر کشور میباشد. تامپسون، یک بازرگان آمریکایی که به طرز مرموزی در ارتفاعات مالزی در سال 1967 ناپدید شد.تقریبا صنعت ابریشم تایلندی میراث این مرد میباشد. از این رو نام او را بر این فروشگاههای زنجیری گذاشته اند.در اینجا انواع  پارچه را میتوانید خریداری کنید در این فروشگاه انواع پارچه های اعلا و ابریشمی و بوتیک موجود می باشد. خروجی جیم تامپسون در جشنواره مرکزی در کنار استارباکس در طبقه همکف واقع شده است. این یک فروشگاه مطبوع بزرگ و به خوبی روشن با پنجره پانسمان و صفحه نمایش جذابی را دارا می باشد. است.

نساجی جیم تامپسون پوکت

نساجی جیم تامپسون پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb4-مرکز خرید بازارهای آخر هفته پوکت (Weekend Market shopping in Phuket)

بازارهای آخر هفته یکی از جذاب ترین مرکز خرید در پوکت است در مقایسه با بازار Chatuchak  بانکوک آن است که هر شنبه و یکشنبه در حومه شهر پوکت در یک کیلومتری جنوبی شهر پوکت در جشنواره مرکزی برگزار می شود.بزرگترین محصولات فروش در این منطقه لباس، لوازم جانبی، سوغاتی، تجهیزات ماهیگیری، کپی دی وی دی، کپی سی دی های نرم افزار، حیوانات زنده (گربه،مار و..)می باشد و تنواع خوراکی ها و سوپر مارکت ها در این بازار موجود می باشد.

بازارهای آخر هفته

بازارهای آخر هفته

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb5-مرکز خرید خیابان پیاده روی پوکت(Walking Street shopping in Phuket )

یکی دیگر از مراکز خرید پوکت خیابانیست که در آن پیاده روی می کنند و بازار های زیادی در آن وجود دارد.خیابان  پیاده روی پوکت خیلی پر جنب و جوش می باشد هر یکشنبه در جاده  Thalang در قلب شهرقدیمی پوکت برگزار می شود. این خیابان معروف  به روز شده ای می باشد که در سال 2012 همه  کابل برق در یک راه برای بازگرداندن شکوه و جلال این خیابان عبور کرد این خیابان شبها خیلی جداب می باشد نورافکنی های مختلف باعث جدابیت این خیابان شده است پس هم جاییست برای پیاده روی و هم خرید.

خیابان پیاده روی پوکت

خیابان پیاده روی پوکت

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb6-مرکز خرید سوپر چیپ پوکت ( Supercheap shopping in Phuket)

مرکز خرید سوپرچیپ درست در شمال شهر پوکت واقع شده است.خیلی از افراد هستند که این فروشگاه پر از محصولات را ازشمند می دانند به خوبی به ارزش یک دیدار. این فروشگاه مانند یک انبار وسیع و انباشته از محصولات می باشد که هر محصولی را که تصور کنید در آن پیدا می شود و انواع خرده فروشی ها در آن صورت می گیرد.

سوپرچیپ پوکت

سوپرچیپ پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb7-مرکز خرید کیت دی پوکت (kit Dee shopping in Phuket)

مرکز خرید کیت دی یک فروشگاه خرده فروشی واقع در نزدیکی در ورودی جاده Yaowarat درشهر قدیمی پوکت  است.این یک مرکز خرید برای سوغاتی های آسیایی می باشد و اگر می خواهید برای دوستان خود هدیه بخرید به این فروشگاه مراجعه کنید.این فروشگاه از ساعت 08:00 الی 21:00 باز می باشد.درکیت دی شما می توانید روسری تایلندی ابریشم ، بودا های چوبی برمه، چینی و ژاپنی، لباس ابریشم، لباس هندی، مجسمه قرمز مایل به قهوهای چینی، و خیلی چیزهای دیگر پیدا کرد .

مرکز خرید کیت دی پوکت

مرکز خرید کیت دی پوکت

 

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb8-مرکز خرید فروشگاه ها و نمایشگاه های پوکت (Square and Expo markets shopping in Phuket)

این مرکز خرید خوب و راحتی برای شما عزیزان می باشد در این فروشگاه مغازه ها روبه روی همدیگر قرار گرفته اند و نمایشگاه های کوچکی در این فروشگاه رایج می باشد که در این مرکز خرید انواع خرده فروشی ها صورت می گیرد البته با قیمت و کیفیت مناسب.ساعات کاری این فروشگاه ساعات 10:00 الی 21:00 می باشد.

مرکز خرید فروشگاه ها و نمایشگاه های پوکت

مرکز خرید فروشگاه ها و نمایشگاه های پوکت

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb9-نساجی بان بوران پوکت (Ban Boran Textiles in Phuket)

مرکز خرید نساجی بان مون بوران  یک بوتیک پرنعمت و دنج واقع در جاده  Yaowarat در شهر قدیمی پوکت  است در سال 1998 این فروشگاه باز شد دراین فروشگاه  پارچه واقعی – ابریشم، ابریشم خام، و پنبه وجود دارد جنس پارچه ها در این فروشگاه معروف می باشد.

نساجی بان بوران پوکت

نساجی بان بوران پوکت

shopping-clipart-0511-0809-0702-2841_Dad_Grocery_Shopping_Clip_Art_clipart_image-thmb10-بازار های مرکز شهر و رانونگ روود پوکت (Ranong Road & Downtown Marketsin phuket )

در این مرکز خرید طیف گسترده ای از خرده فروشی ها وجود دارد هر نوع اجناسی که تصور کنید در این مرکز خرید پیدا می شود در این بازار ایستگاه های اتوبوس برای رفت آمد شما موجود می باشد این بازار همه روزه باز می باشد و انوع میوه جات و سبزیجات وجد دارد.

بازار های مرکز شهر ورانونگ روود پوکت

بازار های مرکز شهر ورانونگ روود پوکت

برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پوکت با این شماره 88744777 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: پوکت،هتل های پوکت،هتل های تایلند،مراکز خرید پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


سواحل پوکت تایلند

سواحل پوکت تایلند

Phuket Beaches In Thailand

 

بهترین سواحل جزیره پوکت ، در کناره غربی آن قرار دارند، پاتونگ(Patong) و پس از آن کارن(Karon) ، از جمله دیدنی های تایلند و تفریحات تایلند به شمار می روند. ساحل پاتونگ بسیار وسیع و طولانی است و اغلب مراکز خرید پوکت در این ساحل دایر می باشد. اما ساحل کارن ، به دلیل دوری از شلوغی ها، دارای طبیعت بکرتر و زیباتری است. سواحل غربی پوکت با 810 کیلومتر مربع مساحت، مجموعه‌ای از سواحل پاتونگ، کارون و کاتا است. اغلب این مناطق تحت تاثیر سونامی قرار گرفته‌اند، اما با این حال هنوز هم سواحل شنی بی‌نظیری دارند. در جنوبی‌ترین قسمت جزیره، ساحل هات نائی هان قرار دارد که خیلی خلوت و آرام است. اگر به سمت شرق بروید، هات راوائی بهترین ساحلی است که می‌توانید با قایق‌ در آن اطراف چرخی بزنید. در جزایر غربی نیز می‌توانید به سراغ لائم سینگ بروید، این ساحل در شمال پاتونگ قرار گرفته است و قطعاً قطعه‌ای از بهشت است که در زمین جا مانده است. در سواحل شمال غربی نیز هات مائی خائو قسمتی از پارک دریایی ملی سیرینات است.

 

سواحل پوکت تایلند

سواحل پوکت تایلند

 

 

beach_signساحل نایتان
ساحل نایتان ( Naithon)  یکی از تفریحات پوکت، ،ساحل دست نخورده ای است كه در پشت آن، درختان كاسورينا با يك خليج باز بزرگ مي باشد كه پناه گاه خوبي براي باد و محل خوبي براي شنا مي باشد.

 

ساحل نایتان

ساحل نایتان

 

beach_sign ساحل نایانگ
ساحل نایانگ ( Naiyang) ، یکی از مراکز تفریحی و دیدنی تایلند ، داراي سايباني از درختان صنوبر و ساحل مرجاني مي باشد و جاي ايده آلي براي شناكردن و غواصي است.همچنين مكان خوبي براي ديدن تخم هاي لاك پشت ها در زمستان از نوامبر تا فوريه و جشنواره خروج لاك پشت هاي جوان در آوريل مي باشد.

 

ساحل نایانگ

ساحل نایانگ

 

beach_signساحل مای خائو

ساحل مای خائو(Mai Khao)، طولاني ترين ساحل پوكت مي باشد كه 9 كيلومتر درازا دارد و از انتهاي شمالي جزيره شروع شده و به ساحل نایانگ در ساحل غربي ختم مي شود.

 

ساحل مای خائو

ساحل مای خائو

 

beach_signساحل کاتا

ساحل کاتا (Kata) متشكل از دو ساحل بزرگ و كوچك مي باشد كه بوسيله يك دماغه كوچك از هم جدا شده اند. اين ساحل بسيار پررونق مي باشد و مكان بسيار آرام با آفتاب درخشان و ماسه هاي سفيد با درياي آرام و تميز مي باشد. در قسمت شمالي اين ساحل يك ساحل مرجاني وجود دارد كه می توان باری غواصی به آنجا رفت.

 

غواصی در ساحل کاتا

غواصی در ساحل کاتا

 

pay_attention-thailandبه غير از افرادي كه به دنبال مكان هاي شلوغ و پرجنب و جوش مي گردند، اين ساحل هيچ بازديدكننده اي را پشيمان نمي كند. انواع اقامتگاه، رستوران، فروشگاه و امكانات ورزش هاي آبي براي گردشگران با سليقه هاي مختلف در دسترس مي باشد.

 

رستوران ساحلی

رستوران ساحلی

 

pay_attention-thailandاين ساحل براي ورزشهاي آبي به خصوص موج سواري از مي تا اكتبر مطلوب است. در انتهاي قسمت جنوبي ساحل ، مجموعه اي از رستورانها وجود دارد و مكاني براي ماساژ كه شما را به آرامش مي رساند .

 

موج سواری در ساحل کاتا

موج سواری در ساحل کاتا

 

beach_sign ساحل کارن

ساحل کارن (Karon) درست در امتداد تپه اي در سمت شمال ساحل کاتا قرار گرفته و داراي ساحل طولاني و سفيدي مي باشد كه در امتداد آن درخت هاي نخل و صنوبر قرار گرفته و صحنه هاي زيبايي را ايجاد نموده اند. دريا در اين منطقه تميز و ماسه هاي ساحل بسيار نرم مي باشند و يكي از بهترين ساحل های مناسب براي شنا، حمام آفتاب و غواصي می باشد.

 

حمام آفتاب در ساحل کارن

حمام آفتاب در ساحل کارن

 

pay_attention-thailandكارن ، ساحلي است طويل، پوشيده شده از درختان موز با شن هاي سفيد با كمي سايه ، كه فضاي وسيعي براي استراحت شما فراهم می کند . در طول اين ساحل مغازه هايي با امکان خرید متنوع وجود دارد. كارن يك ساحل مناسب براي اقامت كردن است.

 

فروشگاه ساحلی

فروشگاه ساحلی

 

beach_signساحل بنگ تائو

ساحل بنگ تائو (Bang Tao) در امتداد شش کیلومتری (4 مایلی) ساحل قرار گرفته و فقط چند دقیقه با شهر چرنگ تالای( Cherng Talay) فاصله دارد، جایی که تعداد زیادی از روستاییان هنوز به سبک اجدادشان با ماهیگیری و کشاورزی زندگی می کنند. قسمت شمالی ساحل، ناحیه ای دست نخورده برای بازدیدکنندگان است و تعداد کمی رستوران در کنار ساحل وجود دارد .

 

ماهیگیری در ساحل بنگ تائو

ماهیگیری در ساحل بنگ تائو

 

beach_signساحل سورین
بدیهی است که ساحل زیبای سورین (Surin)، مکانی معروف، مختص میلیونر هاست .این ساحل ، شهر شلوغ و پر رفت وآمدی نیست و بیشتر شبیه یک دهکده ساحلی می باشد. شن های تمیز ساحل و آب فیروزه ای رنگ، ساحل زیبا و خوش منظری ایجاد می کند که مورد علاقه گردشگران و همچنین تایلندی ها می باشد.

 

 

ساحل سورین

ساحل سورین

 

beach_signساحل پنسی
ساحل پنسی ( Pan sea)، ساحلی کوچک با شن های سفید است که آماده پذیرایی ثروتمندان و مهمانان مشهور در مهمانسراهای چدی (Chedi) و امانپوری (Aman Poori) می باشد که یکی از زیباترین دیدنی های پوکت در تایلند می باشد.

 

ساحل پنسی

ساحل پنسی

 

 

beach_signساحل پاتنگ

ساحل پاتنگ ( Patong) به ساحل ديوانه كننده و گلچين شده معروف می باشد که در طول روز ساحل، آفتاب ،جت اسكي ، پاراگلايدر و بازيهاي آبي برای شما مهیا است . در طول شب هم مغازه های زیبا و انواع و اقسام رستورانها با تنوع انتخاب براي هر سليقه ای فراهم است .

 

پاراگلایدر در ساحل پاتنگ

پاراگلایدر در ساحل پاتنگ

beach_sign

 ساحل کامالا
ساحل كامالا(Kamala) در قسمت شمال پاتنگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا مكان جذابي است با غذاهاي دريايي مخصوص به خود كه نسبت به پاتنگ از تندي كمتري برخوردار است. كامالا،منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است. اکثررستورانها و مغازه ها در جاده ساحلي روستايي قرار دارند. مانند اكثر سواحل جزاير غربي ، شنا در ماه مي تا نوامبر در كامالا مي تواند خطرناك باشد، پس مراقب باشيد.

 

رستوران ساحلی کامالا

رستوران ساحلی کامالا

 

beach_signساحل نای هارن

ساحل ناي هارن (Nai Harn) در جنوب جزيره واقع شده كه با آمدن جمعيت در حال وسيع تر شدن است و مانند بهشتی زيبا و ساحلی آزاد است كه دقيقاً در جنوب پاتنگ واقع شده است.

 

ساحل نای هارن

ساحل نای هارن

 
beach_sign سواحل دیگر

ساحل لايم كا یکی از سواحل دیگر پوکت می باشد كه در جنوب پوکت واقع است. اگر شما به دنبال سواحلي با نخلهاي يكپارچه و سنگ های سفيد هستيد به پوکت برويد. تعداد کمی از جزایر مثل پوکت سواحل شنی فراوان و آبهای شفاف دارند. جاده های ساحلی مارپیچی در امتداد این جزیره 540 کیلومتر مربعی وجود دارد که ، چشم اندازهای حیرت انگیز و دسترسی آسان به بعضی از زیباترین سواحل جهان از مزیت های این شهر است .باران های موسمی ماه های می تا اکتبر شرایط غیر قابل پیش بینی را برای شنا بوجود می آورند، بنابراین به پرچم هشدار توجه کنید.

 

سواحل پوکت تایلند

سواحل پوکت تایلند

 

اگر می خواهید در تور پوکت ثبت نام کنید، با شماره 88548853 تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: پوکت،هتل های پوکت،هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید تیمال گوانجو

مرکز خرید تیمال گوانجو

(tee mall)

این مرکز خرید که مرکز خرید شماره یک گوانجو به شمار می رود از معماری منحصر به فرد و جذابی برخوردار می باشد و دارای 4 ورودی ، 92 آسانسور و 11000 دستگاه تصفیه هوا بوده ، یک سن به مساحت 3000 متر در طبقه اول آن قرار دارد که مخصوص اجرای موسیقی زنده است و با باغچه هایی پر گل تزیین گشته . مرکز خرید تیمال مهم ترین مرکز خرید شهر محسوب می شود و علاوه بر برندهای معتبر اروپایی انواع کالاهای مرغوب و متنوع چینی که شامل البسه ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی ، ورزشی ، وسایل صوتی و تصویری ، لوازم خانگی و غیره می شود را به خریداران عرضه می کند . در کنار بوتيک ها و فروشگاه های لوکس اين مرکز، تعدادی رستوران و کافی شاپ و يک مجموعه تفريحی نيز در نظر گرفته شده که در برگیرنده سالن زیبایی ، ماساژ ، داروخانه ، استخر ، زمین بسکتبال ، زمین تنیس ، بازیهای کامپیوتری ، نمایشگاه و بخت آزمایی و . . . می شود .
ساعات کار: 10صبح تا 10 شب

 


نويسنده : سمیه عزیزی


جشن ون لای پاتایا

جشن ون لای پاتایا

Wan Lai Pattaya

در این بخش با یکی دیگر از دیدنی های تایلند در پاتایا یعنی جشن ون لای آشنا می شویم.جشن ون لای یکی تز دیدنی های پاتایا می باشد این جشن برای تحویل سال جدید تایلند همزمان با جشنواره  پاتایا در میانه  آوریل برپا میشود. رخدادهایی همچون نمایش قایق، ورزش های آبی و ساختن قلعه باشن از اعمال سرگرمی های در این مراسم هستند.موقع سال تحویل این جشن را به منظوره دور هم جمع شدن برگزار می کنند که بیشتر مردم تایلند در این جشن شرکت می کنند و گردشگران خارجی زیادی به این جشن می آیند و خوشحالی می کنند.جشن وان لای پاتایا مانند جشنواره Songkran در تایلند می باشد.برای شرکت در این جشن در تور تایلند یا در تور پاتایا ما شرکت کنید و نهایت لذت را ببرید در این جشن فعالیت های مانند  آب ریختن بر روی بزرگان و … می باشد که در هوای گرم آب پاشی کردن لذت خاص خودش را دارد.برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88744777 تماس بگیرید.
 


:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور بانکوک پاتایا ویژه جشنواره خرید

تور بانکوک پاتایا ویژه جشنواره خرید

 7 شب و 8 روز با پرواز ماهان

تور بانکوک پاتاتور بانکوک پاتایا 7 شب و 8 روزیا
dalars_clipartنرخ تور بانکوک پاتایا

star4قیمت اتاق 2 تخته برای هر نفر از 1.990.000 تومان
imagesبانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور بانکوک 7 شب و 8 روز با پرواز قشم ایر بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.
list_clip_art-qpr خدمات تور بانکوک پاتایا

know_clipart5نکات مهم برای سفر به تایلند

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

0935-9607685



:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل پودی بوتیک فاکسینگ پارک شانگهای

هتل پودی بوتیک فاکسینگ پارک شانگهای

Pudi Boutique Hotel Fuxing Park Shanghai

هتل بوتیک Pudi Boutique Hotel Fuxing Parc، در شهر شانگهای قرار گرفته و 3 دقیقه پیاده، تا خیابان Huai Hai فاصله دارد. هتل اقامت مدرن و به سبک شرقی خود را به همراه اینترنت رایگان و سرویس شبانه روزی به میهمانان ارائه میدهد.اتاقهای مجلل هتل،از تلویزیون LCD، حمام شخصی مجهز به وان جکوزی دار و دوش بارانی برخوردار میباشند. هر روز، یک جلسه رایگان رایحه و استحمام درمانی برگزار میشود.مرکز سلامتی هتل از یک سالن بدنسازی و جکوزی تشکیل شده است. امکانات مرکز آب گرم اتاقها شامل ماساژ بدن و ابزار تست واکنش پاها میباشد. مرکز اداری و سرویس شبانه روزی اتاقها نیز در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.رستوران شبانه روزی Members Gallery و لابی به سرو خوراکهای غربی پرداخته و رستوران ایوان دار و بام MU، نیز در فضای آزاد از میهمانان پذیرایی میکند. سالن های Champagne و Cigar نوشیدنی ارائه میدهند.هتل 45 دقیقه سواره، تا فرودگاه بین المللی Pudong و کمتر 20 دقیقه پیاده تا جاذبه های توریستی از جمله تئاتر بزرگ شهر ، میدان ملت و منطقه تجاری، تفریحی Xintiandi فاصله دارد.



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


جشنواره موزیک پاتایا

جشنواره موزیک پاتایا

Pattaya International Music Festival

در این بخش می خواهیم شما عزیزان را با یکی دیگر از دیدنی های تایلند یعنی جشنواره موسیقی پاتایا آشنا کنیم.جشنواره موزیک پاتایا یکی دیگر از دیدنی های پاتایا می باشد این فستیوال در ماه مارس در طول ساحل پاتایا برپا میشود که شامل جشنواره خیابان گردی برای سه روز و دو شب و کنسرت رایگان سه طبقه ای از ساعت شش بعد از ظهر تا نیمه شب است.بیایید به جشنواره بین المللی موسیقی پاتایا هم سرس زده باشیم این جشنواره چند قطعه از موسیقی های سال اخیر را هم پخش میکند و در سال جاری هنوز تاریخ برگزاری آن مشخص نشده است که در این جشنواره از هنرمندان معروف دعوت بعمل می آید.در صورتی که شما می خواهید از تاریخ برگزاری این جشنواره باخبر بشوید می توانید با این شماره 038253128  تماس بگیرید در سال گذشته بخاطر این جشنواره حدود 12 ساعت جاده های اصلی مسدود شد و سالانه مردم زیادی از این جشنواره استقبال می کنند.شما عزیزان می توانید برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پاتایا با این شماره 88744777 تماس بگیرید.
 
 
 


:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

Air Hangat Village Langkawi

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی يکي از چهار چشمه هاي آب گرم و شور در دنیا شناخته شده است. از جاذبه هاي اصلي، که به دست انسان ساخته شده است، سه لايه چشمه هاي آب گرم و نقاشي ديواري هجده متري که روی سنگ حک شده است به تصوير کشیده شده است که افسانه هاي مربوط به محل ایر هانت را روایت میکند با شرکت در تور مالزی می توانید در این چشمه ها شما پاي خود را چشمه هاي آب گرم خيس کنيد و از خاصیت درمانی آن بهره مند شوید.
http://malaysia12.com/

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

http://malaysia12.com/

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

http://malaysia12.com/غوطه ور شدن در يک استخر يا راه رفتن در اطراف روستا که داراي فروشگاه خريد معاف از حقوق گمرکي و همچنين يک رستوران با غذاهای مالزي، تايلندي و غذاهاي اندونزي از ویژگی های این روستاست که یکی از دیدنی های لنکاوی است میباشد.چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی محبوب يکي از تنها چهار چشمه هاي آب گرم و شور در جهان است.

http://malaysia12.com/

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

http://malaysia12.com/شما مي توانيد پاي خود را در آب درماني در چشمه هاي آب گرم خيس کنيد.  در جاي ديگر در اين مجموعه شما خواهد چند مغازه سوغات و همچنين طراحي روي پارچه نقاشي مرکز تظاهرات در طبقه دوم از ساختمان پيدا کنيد. شما مي توانيد دست خود را در نقاشي طرح طراحي روي پارچه خود را امتحان کنيد.

http://malaysia12.com/

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

http://malaysia12.com/

چشمه های روستای ایر هانت لنکاوی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های مالزی با این شماره 88548853 تماس بگیرید.

 



:: برچسب‌ها: لنکاوی،دیدنی های لنکاوی،تفریحات لنکاوی,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل جی دبلیو مریوت پکن

هتل جی دبلیو مریوت پکن

JW Marriott Hotel Beijing

هتل 5 ستاره جی دبلیو مریوت پکن یکی از لوکس ترین هتل های شهر پکن به معنای واقعی بوده و در طراحی آن از سبک معماری شرقی الهام گرفته شده است . این هتل مجلل اقامتگاهی مناسب برای توریستانی است که جهت امور تجاری و خرید ، استراحت و یا گردش به پکن سفر کرده اند . در مورد موقعیت جغرافیایی هتل باید گفت که تا خیابان وان فوجینگ و میدان تیان آن من ، پیاده 20 دقیقه فاصله دارد .  اتاقهای هتل جی دبلیو مریوت پکن شامل 588 اتاق استاندارد ، خانوادگی و سوئیت مجلل بوده که دارای محیطی دنج و آرام می باشد . استفاده از رنگ های ملایم و طراحی مدرن اتاق ها و بهره مندی از وسایل لوکس و مبلمانی کلاسیک و راحت و پنجره هایی بزرگ با نورگیر مناسب که چشم اندازی باشکوه مناظر شهر و باغ را داشته ، زیبایی آن ها را دو چندان کرده است .مکانات هتل جی دبلیو مریوت پکن شامل استخر سرپوشیده ، ماساژ درمانی و اسپا ، سونا و جکوزی ، مرکز سلامت و آب گرم ، باشگاه ورزشی مجهز و شبانه روزی ، خدمات تعمیرات لباس ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات واکس کفش ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، سالن کنفرانس ، آسانسور ، خدمات گردشگری ، آرایشگاه ، سرویس نگه داری از کودکان ، لابی ، بار ، باغ ، بوفه صبحانه ، رستوران هایی لوکس و مجلل ، صرافی ، انبار بار و چمدان ، پارکینگ ، در کنار نیروهای خدماتی ورزیده و . . . از جمله امکانات تفریحی و خدمات رفاهی هتل 5 ستاره جی دبلیو مریوت پکن می باشد  .

 



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


معبد ویهارا سین پاتایا

معبد ویهارا سین پاتایا

temple vihara Pattaya

در این بخش به یکی از دیدنی های تایلند در پاتایا یعنی معبد ویهارا سین پاتایا اشاره می کنیم.معبد ویهارن سین یکی از دیدنی های پاتایا می باشد این معبد چینی دارای سه طبقه می باشد این محل هم برای عبادت و هم به عنوان موزه شناخته شده است. این به نام “ویهارا سین” نامیده شده است.این محل جدا ازاینکه عبادتگاهی برای بودائیان میباشد بلکه شاهکاری از معماری و موزه ای از مصنوعات نادر تاریخی می باشد که از طرف دولت چین به این ناحیه داده شده است.در این نمایشگاه شما بیش از دویست مجسمه مختلف از خدایان و الهه های مختلف و پیکره های انسانی و حیوانی را می بینید .مهم ترین قسمت این معبد مسلما نمایشگاه یا موزه آن است که مجموعه بی نظیری از هنر چینی شامل نقاشی سفالگری آلات موسیقی و سایر هنرهای چینی می باشد در این بخش آثار تاریخی مختلفی از دوران سلطنت “شی هانگ” در دو هزار سال قبل موجود است.در طبقه اول و دوم این موزه آثاری مانند مجسمه های خدایان و الهه های چینی وجود دارد و در طبقه دوم نیز مصنوعات فرهنگی و هنری تایلندی عروسکهای تایلندی و سایر هنرهای سنتی را تماشا خواهید کرد.در طوزه با تصاویر گوناگونی از بودا در فرقه های گوناگون این مذهب آشنا میشوید و طبقه سوم محلیست برای عبادت.برای اطلاعات از تور تایلند و تور پاتایا با این شماره 88744777 تماس بگیرید.
 

 



:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


جشن آتش بازی تایلند

جشن آتش بازی تایلند

Naga fireballs

سالانه فستیوال ها و جشن های تایلند در ماه های مختلف برگزار میشود. تایلندی ها شیفته ی برگزاری جشن و مراسم های مختلف و به دنبال بهانه ای برای شاد بودن هستند. در تایلند اکثر روزها به مناسبت اعیاد فرخنده، تعطیل رسمی می باشد. اواخر فصل بارانی در تقویم ، به عنوان آغاز فصل گردشگری علامت گذاری شده است که بر اساسآداب ورسوم مردم تایلند مراسم وجشن های حیرت انگیزی در این فصل برگزار می شود. اگر در فصل پاییز قصد مسافرت به تایلند را دارید، باید بدانید چندین جشن حیرت انگیز و دیدنی ، انتظار شما را می کشد.در تور تایلند ما شرکت کنید و جشن آتش بازی تایلند را از دست ندهید.
thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

fireball-clipart-flame-clip-art-royalty-free-flame-clipart-illustration-104210-qprدر اواخر ماه روزه ی بودایی یعنی در یازدهمین ماه قمری و فصل سرما ،طی یک مراسم ویژه ، یک مار بزرگ از دهانش حلقه های بزرگ بیرون می فرستد. نمایش این مار بزرگ که ناگا نامیده می شود، در شهر نانگ های برگزار می شود، و هزاران نفر از سراسر دنیا برای تماشا در کنار رودخانه جمع می شوند.

thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

fireball-clipart-flame-clip-art-royalty-free-flame-clipart-illustration-104210-qprبرخی اعتقاد دارند که این نمایش حقه ای بیش نیست و حدس می زنند که در قسمت پایانی رودخانه گاز متان آزاد می شود و شعله ی آتش از آب بیرون می زند و یا شاید ساکنین رودخانه ی لائوس از دور، آتش را به وسیله ی تانک هایی به هوا شلیک می کنند.ساکنین شهر نانگ های حلقه های آتش کمتری را می بینند.مسابقات قایق سواری ، کمک های مالی به نیازمندان، نمایش های فرهنگی  در نانگ های برگزار می شود.

thaitor.ir

جشن اتش بازی تایلند

 

 



:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


کداح ماهسوری لنکاوی

کداح ماهسوری لنکاوی
Kedah Mahsuri Langkawi

کداح ماهسوری لنکاوی به جاییکه گفته می شود ماهسوری در آنجا دفن شده است.ماهسوری کسی است که مردم لنکاوی معتقدند به خاطر آور جزیره دچاره نفرین شده است.در خارج از ساحل کداح یک مجموعه متشکل از 99 جزیره وجود دارد که بهترین های دنیا را به نمایش می گذارند:سواحل زیبا، زیرساخت هایی در سطح جهانی، جنگل های حرا مملو از گیاهان و جانوران، مراکز خرید فوق العاده ارزان و معاف از مالیات،و افسانه های شگفت انگیز از ویژگی های این مکان می باشد که با شرکت در تور مالزی می توانید به این مکان مراجعه کنید.
http://malaysia12.com/

کداح ماهسوری لنکاوی

http://malaysia12.com/
برخی از خاطره انگیز ترین و روستایی ترین مناظر لنکاوی در امتداد جاده ای هستند که دور جزیره کشیده شده است.برخلاف آنچه تصور می شود که درآمد مردم این ناحیه تنها از گردشگری است، بسیاری از اهالی این جزیره در حقیقت کشاورز، ماهیگیر و کارآفرین هستند. یک خودرو اجاره و برای تفریح در اطراف جزیره رانندگی کنید، و از تماشای حومه زیبا این ناحیه و مناظر آرامش بخش شالیزارها لذت ببرید.

http://malaysia12.com/

کداح ماهسوری لنکاوی

http://malaysia12.com/شما از روستاهای کوچک با خانه های چوبی که از درختان خرما ساخته شده اند و از کنار کودکانی که سوار بر دوچرخه برای انجام کاری پا می زنند، می گذرید. به جز آشنایی با شیوه زندگی محلی، هیچ وقت در لانگ کاوی بیکار نخواهید بود. سوار بر تله کابین ترسناک و جدید به قله کوه مت سینسانگ ،دومین کوه بلند لنکاوی بروید و به تماشای منظره بی نظیر تمام جزیره و فراتر از آن بنشینید.

http://malaysia12.com/

کداح ماهسوری لنکاوی

http://malaysia12.com/شالیزار برنت رایس، چشمه آبگرم، تلاگا توجو (هفت چشمه) و ساحل بلک سند (شن سیاه) دیدنی های لنکاوی مشهور دیگر در این منطقه هستند. گردش های قایقی به تاسیک دایانگ بانتینگ (دریاچه دوشیزه باردار)، گوا سریتا (غار داستان ها) و گوا لانگسیر (غار پرده) می رود.لنکاوی یک دنیای زیر آب نیز دارد که در آن یک تونل در زیر آب، شما را به سمت آکواریوم بزرگی می برد که بازدیدها هیجان انگیری را برای افراد به ارمغان می آورد.

http://malaysia12.com/

کداح ماهسوری لنکاوی

http://malaysia12.com/

کداح ماهسوری لنکاوی

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های مالزی با این شماره 88548853 تماس بگیرید.

نويسنده : سمیه عزیزی


كارخانه های ابريشم سازی شانگهای چین

كارخانه های ابريشم سازی شانگهای چین

Silk Factory of Shanghai China


يكي از بهترين و اصلي ترين محصولات چين كه به عنوان گران قيمت ترين سوغات چين مشهور است ابريشم مي باشد كه كارخانه های شانگهای بهترين محل براي ديدن و خريد ابريشم مي باشد.



پارچه ابریشم و چین از دیرباز با یکدیگر گره خورده اند.و این محصول چین از قدیم الایام بهترین و گرانبهاترین سوغات این کشور بوده است .از همین رو كارخانه های ابريشم سازی شانگهای یکی از جاذبه های توریستی شانگهای به حساب می آید . و نه تنها دیدن چگونگی تهییه ابریشم جالب و به یادماندنی می باشد . بلکه كارخانه های ابريشم سازی شانگهای بهترين مرکز خرید ابريشم  و محصولات ابریشمی مي باشد.

 

 


نويسنده : سمیه عزیزی


پارک سه پادشاه پاتایا

پارک سه پادشاه پاتایا

The Three Kingdoms Park pattaya

در این بخش می خواهیم با یکی دیگر از دیدنی های تایلند در پاتایا یعنی پارک سه پادشاه آشنا شویم.پارک سه  پادشاه یکی از دیدنی های پاتایا می باشد این پارک در پاتایا براساس یکی از افسانه های معروف چینی افسانه عشق سه پادشاه ساخته شده است این پارک زیبا ترکیبی از هنر زیبای چینی و تایلندی است.شما در هنگام بازدید از این ساختمان با یک داستان تصویری بر روی دیوار آن روبه رو میشید که همان داستان عاشقانه این سه پادشاه است.این داستان تصویری به طول 240 متر شامل 56 عکس بر روی دیوارمیباشد.این پارک همچنین دارای گلهای بسیار زیبا با امکانات تفریحی مناسب برای خانواده ها می باشد.این یک پارک مجهز با مجسمه های زیبایی می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جلب کرده است این یک پارک تمیزی می باشد که اگر به این پارک رفتید حتما نظافت را رعایت کنید اگرشما تابحال به این پارک نرفتید می توانید در تور پاتایا ما شرکت کنید و نهایت لذت را ببرید.برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88548853 تماس بگیرید.
 
 


:: برچسب‌ها: پاتایا،تور پاتایا،دیدنی های پاتایا،تفریحات پاتایا،مراکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


غذاهای تایلندی

غذاهای تایلندی

food of thailand

غذاهای تایلند به دلیل قرار گرفتن این کشور در میان چین و هند، آمیزه ای از غذاهای این دو کشور است. در تور تایلند ما شرکت کنید و با سفر به این سرزمین زیبا غذاهای تایلندی را امتحان کنید تا تجربه های جدیدی از طعم های مخطلف به دست بیاورید.

 

thaitor.ir

غذاهای تایلندی

food

همچنین غذاهای خیابانی در تایلند می تواند اطلاعات زیادی در مورد سلایق و فرهنگ مردم تایلند ملیت به شما بدهد.غذا در تایلند وعده مشخصی ندارد و معمولا بخارپز شده یا تفت داده می شود. برخی از موادی که در آشپزی تایلندی بسیار رایج هستند عبارتند از: سیر، ‌فلفل قرمز، برگ لیمو، شیر نارگیل، تمر هندی، زنجبیل، فلفل سیاه، ریحان، زردچوبه، زیره سبز، آب لیمو و سس ماهی.

thaitor.ir

غذا در تایلند

food

غذای اصلی تایلند، برنج به ویژه برنج سفید است که تقریبا در همه وعده های غذایی استفاده می شود. پس از آن رشته، کاری، و نیز ماهی و میگو در غذاهای این کشور به وفور یافت می شوند. دلیل آن نیز وجود خلیج تایلند و هم چنین رودخانه های بسیار است که وابستگی غذاهای تایلندی را به موجودات و گیاهان دریایی نشان می دهد.

thaitor.ir

غذاهای تایلندی

food

آشپزی سنتی تایلند معمولا به شکل آب پز، کباب کردن یا پختن بوده اما در طول سال ها با تاثیر از چینی ها، سرخ کردن و تفت دادن هم وارد آن شده است. فلفل را هم پرتغالی هایی که در قرن هفدهم از امریکای جنوبی به تایلند آمدند، با خود به همراه آوردند.

thaitor.ir

غذاهای تایلندی

food

در تایلند غذا یکباره و با هم سرو می شود. غذای مناسب تایلندی شامل سوپ، خوراک کاری با ادویه یا سالادی ادویه دار، سس همراه با ماهی و سبزیجات می شود. اما اگر سوپ ادویه دار باشد، غذایی بدون ادویه را جایگزین کاری می کنند زیرا باید هارمونی طعم و ترکیب در هر غذا و هم چنین میان تمام غذاها با هم وجود داشته باشد. در کنار این غذاها معمولا سالادی تند و چندین سس مختلف برای انواع این غذاها و نیز دسری شیرین و یا میوه های تازه وجود دارند.

thaitor.ir

غذاهای تایلندی

 



:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


تفریحات ساحلی هواهین

تفریحات ساحلی هواهین

Hua Hin Beach Activities

 

هواهین به غیر از استراحت در کنار ساحل، بسیاری تفریحات سرگرم کننده دیگر نیز دارد. هواهین بهترین  مراکز خرید تایلند و تفریحات تایلند را در خود جای داده است  و در آنجا می توانید صنایع دستی و سوغاتی سنتی تایلندی ها را بیابید. این شهر ساحلی هواهین، میزبان برگزاری جشنواره های هر ساله تایلند می باشد، مثل فستیوال جاز هواهین، و علاقمندان به ورزش های آبی، در هواهین مکان های بسیاری برای تفریح و سرگرمی خواهند یافت. هواهین یکی از معدود مکان هایی است که می توان در کنار ساحل به اسب سواری پرداخت.

 

تایلند

تایلند

 

cycling_icon_large-iconدوچرخه سواری

 

 

دوچرخه سواری از تفریحات ساحلی هواهین می باشد که پیچ و خم های خیابان های هواهین را می توان با دوچرخه و موتور سیکلت کاوش کرد. کرایه دوچرخه T&D، انواع دوچرخه و موتور سیکلت را به همین منظور در اختیار شما خواهد گذاشت. کارت شناسایی خود را فراموش نکنید!

 

دوچرخه سواری

دوچرخه سواری

 

 

elephant-iconبازی چوگان با فیل

 

 

این ورزش در سال 1982 در نپال با اقتباس از بازی چوگان با اسب، پدید آمد و در سال 2001 بین گردشگران در تایلند رواج یافت. امروزه یکی از مراسم پر طرفدار می باشد که هر ساله برگزار می شود و اگر شانس بیاورید و در آن زمان از سال در هواهین باشید، این مراسم زیبا و دیدنی را خواهید دید.

 

بازی چوگان با فیل

بازی چوگان با فیل

 

elephant-iconفیل سواری

 

 

فیل سواری یکی از تفریحات سرگرم کننده در تایلند به شمار می رود. فیل ها در تایلند قرن هاست که برای حمل و نقل و سواری تفریحی استفاده می شوند. بر پشت فیل ها یک صندلی چوبی برای گردشگران تعبیه شده است که خود فیلبان روی گردن فیل می نشیند و او را هدایت می کند. بهترین مسیر ، کوههای مشرف به هواهین می باشد که چشم انداز بی نظیری را از آنجا خواهید دید.

 

فیل سواری

فیل سواری

 

golf-iconگلف

 

 

کلاس های گلف تایلند در سطح جهانی می باشد و آرزوی هر گلف بازی در این زمین های گلف هواهین به حقیقت می پیوندد. در اینجا از چشم  انداز بی نظیر مناظر نیز می توانید لذت ببرید.

 

گلف

گلف

 

images-iconاسب سواری

 

 

یکی از تفریحات هیجان انگیز و سرگرم کننده، اسب سواری در کنار ساحل هواهین می باشد که البته کمتر جایی می توانید به این تفریح ساحلی مشغول شوید. این اسب ها وحشی نیستند و با سرعت نمی دوند بلکه اهلی و آموزش دیده می باشند و تجربه بی نظیری رابرای شما رقم خواهند زد.

 

اسب سواری

اسب سواری

 

images-icon موج سواری با کایت

 

 

هواهین یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای موج سواری با کایت به شمار می رود. آب های کم عمق و بادی که در سواحل هواهین می وزد، موجب شده آن را به مکانی مناسب برای ورزش های آبی تبدیل کند. برای افراد تازه کار کلاس های آموزشی موج سواری نیز وجود دارد.

 

موج سواری با کایت

موج سواری با کایت

 


نويسنده : سمیه عزیزی


مسجد جامع کوآلالامپور

مسجد جامع کوآلالامپور

Jamek Mosque Kuala Lumpur

 

مسجد جامع یکی از دیدنی های کوالالامپور می باشد در ساخت این مسجد 3 گنبد در نظر گرفته شده است که شبستان اصلی را احاطه می‌کنند، گنبد مرکزی با ارتفاع 21.3 متر بزرگترین گنبد این مسجد محسوب می شود.در دو گوشه مسجد دو مناره با رنگهای قرمز و سفید رنگ آمیزی شده که با ارتفاع 26.8  متر و به حالت چتر به چشم می خورد، زیبایی این مناره‌ها منظره ای متمایز از دیگر مساجد شهر پدید آورده است.

 

 

مسجد جامع کوالالامپور از جاذبه های مالزی در تلاقی دو رود کلانگ و گومباک در قلب کوالالامپور واقع شده است. ساخت بنای این مسجد در سال 1907 شروع و در 23 سپتامبر 1909 توسط شاه سلانگور رسما به بهره برداری رسید و تا قبل از ساخت مسجد ملی مالزی به عنوان مسجد اصلی کوالالامپور و از جاذبه های گردشگری کوالالامپور شناخته می شد.
http://malaysia12.com/

مسجد جامع کوآلالامپور

http://malaysia12.com/

مسجد جامع کوآلالامپور

http://malaysia12.com/

مسجد جامع کوآلالامپور

http://malaysia12.com/با اقتباس از این طرح در گوشه ها و ورودی مسجد نیز تعداد زیادی چترهای کوچک تعبیه شده است که این نیز الهام گرفته از سمبلهای معمول بکار گرفته شده در معماری اسلامی مغول در شمال کشور هند به شمار می آید.این مسجد به عنوان بخشی از دومین دوره بزرگ گسترش در کوالالامپور که به وسیله معمار انگلیسی “آرتور بنیسون هابوک” از معماران بنام عصر خود بوده به حساب میاید که طراحی این مسجد را با الهام از معماری مغول در هند به اجرا در آورد و این مسجد به عنوان یکی از دیدنیهای کوآلالامپور مالزی شناخته میشود.

http://malaysia12.com/

مسجد جامع کوآلالامپور

http://malaysia12.com/این مسجد در روزهای جمعه پذیرای نمازگزارانی است که برای اقامه نماز جمعه به آن محل می آیند و حتی خیابانهای اطراف را نیز پر می کنند. منظره شب این مسجد و به طور کل این خیابان بی نظیر است با شرکت در تور کوالالامپور شما در هر کجای کوالالامپور که باشید می توانید با مترو به سادگی به این مکان بیاید. اسم یکی از ایستگاه های مترو به همین اسم یعنی مسجد جامع است .

http://malaysia12.com/

مسجد جامع کوآلالامپور

http://malaysia12.com/

مسجد جامع کوآلالامپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور مالزی و دیدنی های مالزی با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: کوالالامپور،دیدنی های کوالالامپور،تفریحات کوالالامپور،مراکز خرید کوالالامپور,
نويسنده : سمیه عزیزی


فستیوال های جذاب در شنزن

فستیوال های جذاب در شنزن


اگر در زمان مناسبی به شهر شنزن سفر کنید، موفق به بازدید از برخی جشن های منحصر به فرد البته در مقیاس های کوچک خواهید شد. یکی از این جشن ها ، جشن آب پاشی است ، در این مراسم رسم بر این است که افراد برای شادباش بر یکدیگر آب می پاشند و با این کار امید وارند که شیطان را از خود دور کنند و بدشانسی های سال گذشته را با آغاز سال نو دور بریزند. این جشن در کنار رقابت کشتی های اژدها که هر دو در فصل بهار اتفاق می افتند ، مهمترین رخداد های تقویمی مردم قوم Dai به حساب می آیند. حتماً زمانی که برای شرکت در این جشن به دهکده آمدید ، آمادگی کامل جهت شرکت داشتن تمام وکمال در مراسم را داشته باشید. درمقابل جشن مشعل ها ، که نوعی جشن سنتی برای نژاد Yi به شمار می آید و در ششمین ماه تقویم قمری چینی برگزار می شود ، همه افراد لباس های رنگ روشن می پوشند و مشعل هایی در دست می گیرند و در میان خانه ها و مزارعشان راه می روند. معمولاً ؛Yi ها در این مراسم برای احترام به روح اجدادشان مرغ یا مرغابی قربانی می کنند. اگر خوش شانس باشید ممکن است درست همزمان با حضور شما در این محل به یکی از این مراسم دعوت شوید.


یکی دیگر از جشن هایی که در این دهکده اجرا می شود ، جشن میله و چاقو ست که مخصوص مردم قوم لیسو (Liso) است ، نمایش های این جشن تجربه ای نفس گیر و خاطره انگیز برای شما خواهند بود. این مراسم در دومین ماه از تقویم قمری چین برپا می شود.
نمایش این جشن از دو بخش تشکیل می شود بخش نخست که در روز اول انجام می شود ، به « پرش به درون دریای آتش » شهرت دارد. این مراسم به این صورت است که چندین نفر مرد پابرهنه به درون آتش مشتعل می پرند.در ادامه این مراسم در روز دوم ، نمایش پرمخاطره تری را شاهد خواهید بود ، که به « بالارفتن از کوه گل میخ های تیغه ای » شهرت دارد. در این مراسم ، فرد نمایش دهنده ، از دو تیر بلند چوبی در حالی بالا می رود که 32 عدد تیغه برنده به جای پله های نردبانی در آن به کار برده شده است. مرد پابرهنه است و تیغه ها از لبه برنده رو به کف پای مرد هستند. این جشن خاص ، در سپاس از Wangji قهرمانی که با شجاعت به مردم قوم لیسو (Lisu) در مقابل تجاوز بیگانگان در دوران حکومت سلسله Ming کمک نمود، بر پا می شود.



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


ساحل کامالا پوکت

ساحل کامالا پوکت

Kamala Beach in Phuket

جزیره پوکت در جنوب تایلند قرار دارد و به معنای کوه جواهر است .پوکت در گذشته به دلیل داشتن سنگ های معدنی مشهور بوده اما امروزه به عنوان بهشت جهانگردان معروف است این جزیره از یک ساحل آرامشی به نام ساجل کامالا برخوردار می باشد که شبها با چراغ های رنگارنگی تزیین شده است این یک ساحل تمیز و پر از شن و ماسه می باشد که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است ساحل كامالا(Kamala) جزو یکی از دیدنی های پوکت و یکی از سواحل پوکت تایلند می باشد که در قسمت شمال پاتونگ بر روي تپه اي تماشايي واقع است .كامالا مكان جذابي است با غذاهاي دريايي مخصوص به خود كه نسبت به پاتنگ از تندي كمتري برخوردار است. كامالا،منزلگاهي است که بيشترين جذابيتهاي آن شعر و موسيقي سنتي فانتاسي است.

 اکثر رستورانها و مغازه ها در جاده ساحلي روستايي قرار دارند. مانند اكثر سواحل جزاير غربي ، شنا در ماه مي تا نوامبر در كامالا مي تواند خطرناك باشد، پس مراقب باشيد این ساحل توسط تپه های جنگلی احاطه شده است در اطراف این ساحل هتل های شیک برای اقامت و استراحت گردشگران و توریست ها و رستوران های مجهز از انواع غذاهای دریایی واقع شده است.جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور پوکت و تور تایلند با این شماره 43674367 تماس بگیرید.



:: برچسب‌ها: پوکت،هتل های پوکت،هتل های تایلند،دیدنی های پوکت،تفریحات پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


قایق سواری کرابی

قایق سواری کرابی

Krabi Kayaking

 

در این بخش شما را با یکی دیگر از تفریحات تایلند، یعنی قایق سواری در کرابی ، آشنا می سازیم:

 

کرابی

کرابی

 

images-iconدر کرابی تایلند، در امتداد خط ساحلی می توانید به گشت و گذار با قایق های کرایه ای بپردازید و در طول مسیر مناظر زیبا و صخره های آهکی و غار های مخفی را ببینید.

 

قایق سواری کرابی

قایق سواری کرابی

 

images-iconیکی از جاذبه های گردشگری و تفریحات  ایده آل و دیدنی در کرابی، کشف همین غارهای مخفی و چشم انداز بی نظیر آن می باشد. تنها زمانی که دریا آرام است می نوانید با قایق سواری از این مناظر لذت ببرید.

 

قایق سواری کرابی

قایق سواری کرابی

 

images-iconقایق سواری در کرابی یکی از بهترین و مهیج ترین تفریحات کرابی به شمار می رود که این قایق های امن توسط قایقرانهای ماهر و متخصص با مجوز رسمی و با علم بر جای جای این منطقه ، هدایت می شود.

 

قایق سواری کرابی

قایق سواری کرابی

 

 

برای ثبت نام در تور کرابی و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره تماس 88548853 تماس حاصل فرمایید.

 



:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


پل پنانگ

پل پنانگ

Penang Bridge

پل پنانگ پل بلند عوارضی است که Gelugor در جزیره پنانگ را به Seberang Prai در مالزی در شبه جزیره مالایا متصل می کند. این پل به طور رسمی در ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۵ افتتاح شد. طول این پل ۱۳.۵ کیلومتر است که در فهرست طولانی ترین پل های جهان قرار دارد و طولانی ترین پل در کشور مالزی به شمار می رود اگر می خواهید از این پل گذری داشته باشید می توانید با شرکت در تور مالزی به این مکان بروید.
 
malaysia12.com

پل پنانگ

malaysia12.comپل پنانگ بعنوان یکی از پرطرفدارترین دیدنی های پنانگ می باشد که طراح این پل Chin Fung Kee که در رشته مهندسی ژئوتکنیک بسیار شناخته شده است، سابقه معاونت دانشگاه مالایا را نیز بر عهده داشته است. قبل از سال ۱۹۸۵ رفت آمد بوسیله کشتی انجام می شد و در حال حاضر پیشنهاد پل دوم پنانگ داده شده است. پل دوم پنانگ توسط دولت فدرال مالزی تایید شد و ساخت آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و سال ۲۰۱۳ پایان خواهد یافت.

malaysia12.com

پل پنانگ

malaysia12.comدر حال حاضر پل پنانگ شامل ۶ خط است که از موتورسیکلت ها ۱.۴۰ رینگیت و وسایل نقلیه ۵ محور و بیشتر تا ۷۵ رینگیت عوارضی برای عبور از پل دریافت می کند..پل پنانگ با فاصله 8.4 کیلومتر بالای آب،یکی از طولانی ترین پل ها در جهان است.

malaysia12.com

پل پنانگ

malaysia12.comاین پل جزیره را به سرزمین اصلی(Seberang Perai) متصل می کند و منظره فوق العاده ای از بندر و شهر را ارائه می دهد.شما در طول پل اجازه توقف کردن را ندارید ولی بسیاری از مردم برای عکسبرداری سریع از توقفگاه های اضطراری در نظر گرفته شده استفاده می کنند.پل در سال 1985 برای عموم افتتاح شد و هنوز هم نقطه عطفی بزرگ و ملی برای مالزی است.پل دوم پنانگ توسط دولت فدرال مالزی تایید شد و ساخت آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و سال ۲۰۱۳ پایان خواهد یافت.

malaysia12.com

پل پنانگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های مالزی و تور پنانگ با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: پنانگ،دیدنی های پنانگ،تفریحات پنانگ,
نويسنده : سمیه عزیزی


بازارابر نهم شهر خرید شانگهای

بازارابر نهم شهر خرید شانگهای

Cloud Nine Shopping Mall in Shanghai

بازارابر نهم شهر خرید شانگهای
بازار ابر نهم که به عنوان شهر خرید اجلاس شانگهای شناخته شده است، 58 طبقه 238 متر بلند آسمان خراش است که در سال 2006  تکمیل شده است.این بازار می تواند همه تقاضا از زندگی مردم در قوانین و مقررات خرید، تفریح و سرگرمی، تفریح و کسب و کار را تامین کند.بازار ابر نهم از مراکز خرید مهم شانگهای میباشد.ودرآن هر نوع نیاز خرید یافت میشود.



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


باغات جادويي سامویي

باغات جادويي سامویي

Magic Gardens Koh Samui


باغات جادويي سامویي  که در ارتفاعات سامویی واقع شده در این باغ پیکره های تراشیده از سنگ به نمایش گذاشته شده  که توسط هنرمندي به نام نیم تانگ سونگ در کنار يک آبشار کوچک قرار گرفته اند.این مکان در سال ۱۹۷۶ ساخته شده و یکی از بهترین دیدنیهای سامویی و بهترین تفریحگاهها و استراحتگاههای سامویی محسوب میشود.

باغات جادويي ساموئي



:: برچسب‌ها: سامویی،دیدنی های سامویی،تفریحات سامویی,
نويسنده : سمیه عزیزی


جاذبه های گردشگری تایلند

 جاذبه های گردشگری تایلند

Things To Do In Thailand

 

جاذبه های گردشگری معروف تایلند، بار ها و بارها در فیلم های مستند تلویزیونی و فیلم های هالیوودی و داستان ها معاصر به تصویر کشیده شده است. بهترین راه برای دیدن این جاذبه های بی نظیر این است که خودتان به تایلند سفر کنید و از تزدیک کاخ بزرگ گرند پالاس در تایلند را ببینید و یا در ساحل ریلی به تماشای غروب خورشید بنشینید و یا به دیدن جزیره فی فی پوکت بروید و همچنین قایق سواری فراموش نشدنی در خلیج فانگا را تجربه کنید. از شمال تایلند در شیانگ ما ی تا استان سرسبز و جنوبی کرابی ، زیبایی های بکر و دست نخورده و دیدنی های تایلند را به شما نشان خواهد داد.

 

 

تایلند

تایلند

 

pay_attention-thailandگرند پالاس و معبد پراخائو

بانکوک

 

اگر تنها یک جاذبه گردشگری در بانکوک وجود داشته باشد، آن حتما کاخ بزرگ و دیدنی گرند پالاس می باشد که بدون شک نقطه عطفی در این جزیره به شمار می رود. که در سال 1782 ساخته شد و به مدت 150 سال ، قصر پادشاه تایلندی، دادگاه سلطنتی، مجلس اداری دولت بود. هنوز معماری زیبا و سبک تایلندی این گرند پالاس بانکوک، مشهود می باشد.

 

گرند پالاس و معبد پراخائو

گرند پالاس و معبد پراخائو

 

 

خلیج فانگا

استان فانگا-شمال پوکت

خلیج فانگا ، واقع در شمال شرقی پوکت، مکانی منحصر به فرد در جهان به شمار می رود. ( که خلیج ها لانگ در ویتنام یک سری شباهت ها با آن دارد). ویژگی برجسته خلیج فانگا، صخره سنگ های  آهکی می باشد که به صورت عمودی از آب زمردین خلیج نمایان است. جزیره جیمز باند و جزیره پانای دو تا از معروف ترین دیدنی های این خلیج می باشند. گشت و گذار با قایق های چوبی در این خلیج و لذت بردن از آرامش سواحل فانگا، سفری به یاد ماندنی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

 

خلیج فانگا پوکت

خلیج فانگا پوکت

 

 

pay_attention-thailandجزایر سیمیلان

استان فانگا-غرب خائو لاک

با قایق از جزایر سیمیلان تا خلیج فانگا حدود 90 دقیقه راه است و با قایق های پارویی از پوکت، حدودا 8 ساعت یا بیشتر زمان می برد. این منطقه در سال 1982 به عنوان یک پارک ملی دریایی ، اعلام شد. ریشه کلمه سیمیلان به واژه مالایی سمبیلان ، به معنای ((9)) باز می گردد . آبی که جزایر سیمیلان را احاطه کرده است ، پر از ماهی های گرمسیری، مرجان های رنگارنگ  و محل مناسب برای غواصی با رتبه جهانی می باشد.

 

جزایر سیمیلان

جزایر سیمیلان

 

 

pay_attention-thailandبازار شناور

نزدیک بانکوک

بازار شناور و رنگارنگ بانکوک در بین بسیاری از گردشگران محبوب و قابل توجه می باشد. قایق ها در بازار های شناور حامل سبزیجات و میوه های گرمسیری و تازه، آب نارگیل و همچنین دارای آشپزخانه های  شناور واقع در قایق ها می باشد که غذاهای محلی و تازه را روی آب به فروش می رسانند. همچنین گردشگران می توانند در تور ها تفریحی با قایق ها در این بازار روی آب بانکوک شرکت نمایند. بازار های شناور شامل بازار Taling Chan، بازار Bang Ku Wiang،Tha Kha، Damnoen Saduakمی شوند.

 

بازار شناور بانکوک

بازار شناور بانکوک

 

 

pay_attention-thailandجزایر فی فی 

استان کرابی

جزایر فی فی یکی از زیباترین جزایر آسیای جنوبی می باشد. با قایق موتوری سریع السیر حدود 45 دقیقه و با قایق های پارویی ، 90 دقیقه تا این جزیره فاصله وجود دارد. سواحل کلاسیک، صخره های خیره کننده، دریای فیروزه ای خروشان ، آن را به بهشتی زیبا تبدیل کرده است که شامل دو جزیره فی فی کوچک و جزیره فی فی بزرگ  می شود. جزیره فی فی بزرگ ،صدها گردشگر را جذب می کند که در سواحل بی نظیر آن اقامت می گزینند.

 

جزایر فی فی

جزایر فی فی

 

 

pay_attention-thailandساحل ریلی

کرابی

 

یکی از دیدنیهای تایلند ، ساحل ریلی کرابی می باشد که گردشگران و مسافران زیادی را به خود جذب می کند.  درست در جنوب ساحل آئونانگ، که تنها با قایق می توان به آن دست یافت ،  مناظر خارق العاده و خیره کننده از ساحل ریلی را به نمایش می گذارد. که در این حوالی یک شبه جزیره با سواحل شنی بی نظیر و مناظر زیبا و بکر وجود دارد. در ساحل ریلی کرابی، می توانید لحظات آرام و بی نظیری را رقم بزنید.

 

ساحل ریلی کرابی

ساحل ریلی کرابی

 

 

pay_attention-thailandشهر سوخته آیوتایا

شمال بانکوک

در 400 سال گذشته، شهر سوخته آیوتایا بانکوک از یک پایتخت سیاسی و تجاری به ویرانه تبدیل شده است که به غارت برده شد و سوزانده و تخریب گردید. این شهر آیوتایا با شهر همسایه دائما در حال جنگ و مبارزه بود. با این حال هنوز یک  مرکز تجاری و کلان شهری رو به رشد می باشد که در آن فرهنگ و هنر با هم ترکیب شده اند. شهر تاریخی و فرهنگی آیوتایا ترکیبی از سبک های کهن در تایلند را به نمایش می گذارد.

 

شهر سوخته آیوتایا

شهر سوخته آیوتایا

 

pay_attention-thailandوات آرون(معبد سپیده دم)

 

 

معبد آرون (Wat Arun)، که در بین مردم محلی تایلند به وات شانگ (Wat Chaeng) معروف می باشد، در غرب رودخانه چاوپرایا بانکوک، واقع شده است. بر اساس افسانه های تایلندی، در زمان جنگ در شهر سوخته آیوتایا، که توسط ارتش برمه صورت گرفت، پادشاه تاکسین برای استراحت، به هنگام سپیده دم در آن معبد اقامت گزید و پس از آن نام این معبد از وات شانگ به معبد سپیده دم تغییر یافت. که این معبد در دوره سلطنت تاکسین ، محل زندگی وی بود.

 

معبد وات آرون

معبد وات آرون

 

 

pay_attention-thailandپارک ملی خائویای

شمال بانکوک

 

پارک ملی خائو یای بانکوک تایلند، یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین پارک های ملی در این کشور می باشد که میراث جهانی یونسکو نیز به شمار می رود . این پارک چهار شهر به نامهای سارابوری(غرب) ناخون نایاک(شرق)، ناخون راچاسیما(شمال)، و پراچیبوری(شرق) را در بر گرفته است. ارتفاع بلندترین قله در خائو رام، 1351 متر از سطح دریا می باشد. چشم انداز کوهستانی، با دره های سرسبز، آبشارهای خروشان و زیستگاههای غنی، ارک ملی خائو یای را به یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری بانکوک تبدیل کرده است. این پارک 320 گونه از پرندگان، 67 گونه از پستانداران، و هزاران نوع گیاه مختلف را دارا می باشد.

 

خائونای

خائویای

اگر تصمیم دارید در تور تایلند ثبت نام کنید و از مکان های دیدنی تایلند لذت ببرید، با شماره 88548853 تماس بگیرید.

 

 


نويسنده : سمیه عزیزی


پارک آهوهای کوالالامپور

پارک آهوهای کوالالامپور

Kuala Lumpur Deer Park

پارک آهوها در کوالالامپور یکی از زیباترین مناطق با چشم اندازی زیبا است که با قرار گرفتن در میان درختان و بوته ها مکانی زیبا و آرام را برای آهو ایجاد کرده است که در نزدیکی آن دریاچه ای زیبا نیز واقع شده است. مکانی به وسعت 2 کیلومتر مربع در نزدیکی دریاچه Gardens که با توجه به زندگی طبیعی آهو ها طراحی شده است. شما با شرکت در تور مالزی می توانید در این منطقه آهو ماده ها ، بره آهو ها و گرو ه های مشابه را ببینید که به آزادی زندگی می کنند.
http://malaysia12.com/

پارک آهوها کوالالامپور

http://malaysia12.com/پارک آهوها یکی از دیدنی های کوالالامپور محسوب می شود این پارک سرسبز دارای مساحتی به وسعت 2KM را با درختان سایه گستر، جوی های باریک و برکه های زیبا در برگرفته است در اطراف این پارک می توانید آهوهای خالدار هلندی و دیگر حیوانات رام را ببینید و به آنها غذا بدهید. برای رسیدن به آنجا تاکسی بهترین انتخاب است .به طور کلی این پارک علاوه بر آهوان زیبا طبیعت فوق العاده دارد و از زیباترین جاذبه های گردشگری کوالالامپور است که کلبه های چوبی و حصیری این پارک و پل سفید رنگی که در دل طبیعت قرار دارد در نوع خود بی نظیر است.

http://malaysia12.com/

پارک آهوهای کوالالامپور

http://malaysia12.com/در این پارک آهوان آزادانه در رفت و آمد هستند و گاهی آنقدر به بازدیدکنندگان نزدیک می شوند که می توان آن ها را لمس کرد علاوه بر این بازدید کنندگان می توانند از نزدیک موش آهو (Mouse deer) را ببینند ، کوچک ترین جانور سم دار که در افسانه های قدیمی و محلی این کشور نیز بسیار معروف است برای رفتن به این پارک جذاب می توانید در تور مالزی شرکت کنید و از این مکان دیدن نمایید.

http://malaysia12.com/آدرس و زمان بازدید از پارک آهوها کوالالامپور مالزی

  • آدرس : KL Lake Garden
  • ساعات بازدید : از 9 صبح تا 6 بعدازظهر هرروز هفته
  • تلفن :0326932875
  • ورودی : رایگان

 

http://malaysia12.com/

پارک آهوهای کوالالامپور

http://malaysia12.com/

پارک آهوهای کوالالامپور

http://malaysia12.com/

پارک آهوهای کوالالامپور

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های مالزی و تور کوالالامپور با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: کوالالامپور،دیدنی های کوالالامپور،تفریحات کوالالامپور،مراکز خرید کوالالامپور,
نويسنده : سمیه عزیزی


شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ چین

Jiang Li of China

شاید بتوان لی جیانگ که یکی از شهر های دیدنی چین است ونیز از نوع چینی دانست. اگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد

 شهر لی جیانگ چین

شهر لی جیانگ از جاذبه های دیدنی چین و یکی از زیباترین شهرهای چین است که در تور چین نباید فراموش شودگرچه بخش عمده این شهر مدرن و پرجمعیت است، "لیجیانگ قدیم" منطقه ای روستایی مملو از کانال ها، پل های سنگی، معماری سنتی چین و فرهنگ و سنت اصیل چینی است، که دیگر نمی توان آن را به اسانی در چین مدرنیزه شده پیدا کرد.



:: برچسب‌ها: چین،تور چین،دیدنی های چین,
نويسنده : سمیه عزیزی


بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک تایلند

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک تایلند

Bankok Weekend Chatuchak In Thailand

بازار چاتوچاک یکی از مراکز خرید تایلند در بانکوک می باشد که قهرمان بی چون چرای بازارهای تایلند و به جرات می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک و به ویژه جهان می باشد که در خیابان (Phahon Yothin) واقع شده است.بازار چاتوچاک همانند بازار جمعه ایرانی ها می باشد و در روزهای تعطیل برگزار می شود. در این بازار آخر هفته مردم کالاهای محلی شامل انواع میوه های گرمسیری، سبزیجات، صنایع دستی، نقاشی، سرامیک، پوشاک، لوازم منزل، اسباب بازی، و حیوانات خانگی را خرید و فروش می کنند.

چاتوچک یکی از مراکز خرید ارزان بانکوک می باشد. اگر چه این بازار فقط در روز تعطیل، یعنی یک روز در هفته فعال است ، اما انصافا بازاری قدرتمند با بیش از پانزده هزار غرفه می باشد که در محیطی به اندازه ۳۵۰ هزار متر مربع برپا شده است.در بازار چاتوچک تقریبا مثل جمعه بازار خودمان انواع مختلف اجناس ارزان قیمت به فروش می رسد که دارای محصولات بومی نظیر زیرپایی بامبو، لامپ و دیگر وسایل خانگی و صنایع دستی و عتیقه جات و اشیای هنری و گیاهان دارویی و تزیینی است. فروش اجناس مذکور و پوشاک این مکان قیمت های مناسبی دارند که می توان روی آن ها حساب باز کرد.

 

 


:: برچسب‌ها: بانکوک،دیدنی های بانکوک،تفریحات بانکوک،مراکز خرید بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


پل پنانگ

پل پنانگ

Penang Bridge

پل پنانگ پل بلند عوارضی است که Gelugor در جزیره پنانگ را به Seberang Prai در مالزی در شبه جزیره مالایا متصل می کند. این پل به طور رسمی در ۱۴ سپتامبر ۱۹۸۵ افتتاح شد. طول این پل ۱۳.۵ کیلومتر است که در فهرست طولانی ترین پل های جهان قرار دارد و طولانی ترین پل در کشور مالزی به شمار می رود اگر می خواهید از این پل گذری داشته باشید می توانید با شرکت در تور مالزی به این مکان بروید.
malaysia12.com

پل پنانگ

malaysia12.comپل پنانگ بعنوان یکی از پرطرفدارترین دیدنی های پنانگ می باشد که طراح این پل Chin Fung Kee که در رشته مهندسی ژئوتکنیک بسیار شناخته شده است، سابقه معاونت دانشگاه مالایا را نیز بر عهده داشته است. قبل از سال ۱۹۸۵ رفت آمد بوسیله کشتی انجام می شد و در حال حاضر پیشنهاد پل دوم پنانگ داده شده است. پل دوم پنانگ توسط دولت فدرال مالزی تایید شد و ساخت آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و سال ۲۰۱۳ پایان خواهد یافت.

malaysia12.com

پل پنانگ

malaysia12.comدر حال حاضر پل پنانگ شامل ۶ خط است که از موتورسیکلت ها ۱.۴۰ رینگیت و وسایل نقلیه ۵ محور و بیشتر تا ۷۵ رینگیت عوارضی برای عبور از پل دریافت می کند..پل پنانگ با فاصله 8.4 کیلومتر بالای آب،یکی از طولانی ترین پل ها در جهان است.

malaysia12.com

پل پنانگ

malaysia12.comاین پل جزیره را به سرزمین اصلی(Seberang Perai) متصل می کند و منظره فوق العاده ای از بندر و شهر را ارائه می دهد.شما در طول پل اجازه توقف کردن را ندارید ولی بسیاری از مردم برای عکسبرداری سریع از توقفگاه های اضطراری در نظر گرفته شده استفاده می کنند.پل در سال 1985 برای عموم افتتاح شد و هنوز هم نقطه عطفی بزرگ و ملی برای مالزی است.پل دوم پنانگ توسط دولت فدرال مالزی تایید شد و ساخت آن در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و سال ۲۰۱۳ پایان خواهد یافت.

malaysia12.com

پل پنانگ

جهت کسب اطلاعات بیشتر از دیدنی های مالزی و تور پنانگ با این شماره 88548853 تماس بگیرید.

نويسنده : سمیه عزیزی


سوغاتی های تایلند

سوغاتی های تایلند
Thailand Souvenir

بعد از بازدید دیدنی های تایلند و گشت و گذار در مراکز تفریحی تایلند و مراکز خرید تایلند،نوبت به خرید سوغاتی های تایلند برای داشت یادگاری از سفری که رفته اید می رسد.در این قسمت به منظور رضایت شما عزیزان ذکر چند نمونه از سوغاتی های تایلند نظیر سوغاتی های بانکوک ،سوغاتی های پاتایا ،سوغاتی های پوکت پرداخته ایم.
http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/فروشگاه های خیابانی در سرتاسر شهر منبع خوبی برای تهیه سوغاتی های جالب و ارزان هستند که با شرکت در تور تایلند می توانید این سوغاتیها را تهیه کنید.اگر چه در تایلند و بانکوک محصولات بسیار خوبی برای خرید و سوغات آوردن وجود دارد و چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند امامهم ترین نکته این است که  باید در هنگام خرید کاملا مراقب باشند زیرا به همان مقدار که اجناس زیبا و خوب وجود دارد 2 برابر آن نیز اجناس تقلبی و بدل وجود دارد که بجای جنس مرغوب و اصلی به مسافران فروخته می شود که باعث ضرر و زیان مسافران می گردد.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/بهترین فروشگاه ها در جاده سیلوم، در امتداد جاده سوخومویت قرار دارند که از خیابان 4 شروع می شوند، و همچنین در جاده خائو سان و در محله چینی ها . بعضی از این اقلام واقعا بی همتا هستند و قیمت ها برای سوغاتی بسیار مناسب است که چند مورد از این یادگاری و سوغاتی های تایلند را در قسمت زیر شرح دادیم.

 

  • ظرف چانگ لون: نوعی ظرف مخصوص تایلندی است که با پخته شدن نارگیل در کوره ساخته می‌شود.
  • ظرف هوی چو: این ظرف‌ از یک نوع خاص خرچنگ ساخته می‌شوند و در این ناحیه دارند کاربردی تر است.
  • شیرینی خائو لام: یک نوع شیرینی که خمیرش، مخلوط شیره‌ی برنج، شکر و کرم نارگیل است و آن را در چوب‌های بامبو می‌پزند.
  • سوغاتی‌های جزیره پوکت نیز عبارتند از مروارید، جواهرات مینا‌کاری شده، ظروف مسی، زیورآلات و محصولات دریایی خشک است. مغازه‌های خوبی برای فروش سوغاتی در خیابان‌های راتسادا، فانگنیا، مونتری، یائووارات و تیلوک یوتیت هستند.

http://thaitor.ir/جواهرات
یاقوت های کبود، یاقوت سرخ، لعل ها و زیرکن ( سنگی شبیه الماس ) همگی در تایلند استخراج می شوند، و تقریبا هر سنگ دیگری که شما فکر کنید وارداتی هستند که توسط هنرمندان تایلندی که در بین ماهرترین افراد در جهان هستند برش داده می شوند. کارهای انجام شده روی طلا و نقره کیفیت بالا و قیمت مناسبی هم دارند. اگر شما سفارش خاصی دارید می توانید یک عکس یا طرحی از چیزی که دوست دارید را بیاورید و  آن را برای شما بسازند. شما در هر گوشه شهر می توانید جواهر فروشی ها را پیدا کنید ولی جاده ماهاسک خارج از سیلوم را برای اجناسی که به صورت عمده فروشی عرضه می شوند، امتحان کنید. در واقع خرید از تمامی نقاط سیلوم بسیار مطمئن است. موسسه آسیایی علوم جواهرشناسی ( قرار گرفته در جاده سیلوم ) مکانی مناسب برای تایید کیفیت سنگ های برش داده شده ( گرچه نه به عنوان یک کارشناس) است.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/شیادی های مربوط به جواهرات
هرگونه بحثی در رابطه با خرید جواهرات در تایلند با یک هشدار مهم شروع می شود. برای هر دلال مشهور جواهرات در بانکوک، حداقل 100 خلافکار در خدمت این هستند که شما را اسیر شیادی کنند. برای جلوگیری از این امر باید نکات زیر را رعایت کرد.
imagesclipاگر یک شخص بظاهر مهربان به شما در خیابان نزدیک می شود و به شما پیشنهاد می کند تا با او به یک مغازه خاص ( یا هرجایی به همین منظور – خرید- ) بروید همیشه درخواست او را رد کنید.
imagesclipاگر راننده تاکسی یا تاک تاک می خواهد شما را به خرید ببرد همیشه بگویید ” نه ممنونم ” .
imagesclipاگر هرشخصی به شما در معبد یا مراکز توریستی به شما نزدیک می شود و خواهان بردن شما به گردشگری است قبول نکنید.
imagesclip به غریبه هایی که در این جور مواقع نشان پلیس گردشگری یا هرگونه نشان دیگری را در می آورند مشکوک باشید.
چیزی به عنوان حراجی های دولتی، مراکز تبادل جواهرات با قیمت ارزان یا هرچیز ” دولتی ” مرتبط با صنعت جواهرات وجود ندارد.
imagesclipچیزی به عنوان روز معاف از مالیات برای خرید سنگ های قیمتی وجود ندارد.
imagesclipاجازه ندهید که هیچ گونه جواهرات خریداری شده ای به آدرس خانه شما پست شود.
imagesclipاگر کسی به شما گفت که جواهراتی که می خواهید بخرید را به قیمت بیشتری به نسبت قیمتی که در تایلند خریده اید می توانید در کشور خود بفروشید بدون شک سر شما دارد کلاه می رود. این افراد زرنگ هستند، به صورت گروهی کار میکنند تا بتوانند زرنگ ترین مشتری ها را هم گیر بیاندازند.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/ ابریشم و کتان
فروشگاه های فروش ابریشم زیادی در سرتاسر شهر وجود دارد، در نواحی خرید و در لابی های هتل های بین المللی. محصولات سنتزی مکررا به عنوان ابریشم فروخته می شوند و اگر شما در مورد پارچه  خاصی شک دارید، یک نخ را امتحان کنید و آن را بسوزانید، ابریشم باید بویی نظیر پر یا موی سوخته بدهد. گاهی اوقات تنها تار است که سنتزی است چون یکنواخت تر و کار با آن آسان تر است. برای خرید ابریشم محل هایی نظیر کمپانی ابریشم جیم تامپسون، مشهورترین مرکز فروش ابریشم در شهر و بسیاری از مغازه ها در هتل ها را امتحان کنید.

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/

سوغاتی های تایلند

http://thaitor.ir/هنر چانه زدن
هرچیزی را می توان در تایلند با چانه و مذاکره خرید. فقط درخواست یک تخفیف برای شروع کار بکنید. مکان هایی که قیمت مقطوع دارند به شما چنین چیزی را اعلام میکنند تا بحثی نباشد ( ولی اگر شما از مغازه خارج شوید، حتی در یک فروشگاه زنجیره ای، ممکن است با این کار بتوانید تخفیفی بگیرید). اول کمی دور و بر چرخ بزنید تا بتوانید ارزش چیزهایی که میخواهید بخرید را به دست آورید. اجازه دهید که فروشنده اولین پیشنهاد را بکند، سپس با یک قیمت معقولانه کمتر بپردازید ( معمولا کمتر از نصف قیمت اولیه ای که فروشنده پیشنهاد می کند). همیشه شوخ طبعی خود را حفظ کنید. لطیفه بگویید. عجله نکنید.  آماده خارج شدن از مغازه باشید یا خارج شوید. گاهی اوقات به همراه داشتن دوستی که هی لبه آستین شما را بکشد کمک کننده است. تخفیف های خوب با خرید های کلی به دست می آید، ابتدا سر قیمت یک کالا چانه بزنید، سپس قیمت برای دوتا، سه تا و بیشتر را بپرسید. خیلی حال می دهد اگر شما عجله نکنید و سخت نگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند با این شماره 88548853 تماس بگیرید.


:: برچسب‌ها: تایلند،دیدنی های تایلند،تفریحات تایلند،,
نويسنده : سمیه عزیزی


ققنوس مسجد

ققنوس مسجد

Phoenix Mosque

ققنوس مسجد یا مسجد Fenghuang، از جاذبه های هانگزو در جاده ZHONGSHAN شهر هانگزو ، استان ژجیانگ واقع شده است. این  مکان مقدس یکی از چهار مسجد بزرگ چین باستان  (سه تای دیگر از مسجد Xianhe در Yangzhou، Qingjing مسجد در QUANZHOU و Huaisheng مسجد در گوانگژو) است. که آن را تبدیل به یکی از دیدنیهای هانگزو،  کرده است و  از شهرت بالایی در میان کشور های عربی بر خوردار  است.با توجه به ظاهر مشابه آن با ققنوس،به این نام مشهور شده است. این مسجد دارای سابقه ای طولانی است. و در سلسله تانگ (618-907) ساخته شد و جندبن بار ویران شده ولی دوباره باز سازی شده است.


نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک

Siam Paragon Shopping Mall Bangkok

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک تایلند دقیقا در عرض ایستگاه سیام ، لوکس ترین فروشگاه بانکوک می باشد. با داشتن بیش از 40 نام تجاری، بین الملی و محلی، جواهر و ساعت با مارک های معروف و بدون در نظر گرفتن آکواریوم بزرگش ، این مجموعه 500000 هزار متر مربعی به سرعت به قطب خرید شهر تبدیل شده است.

در این مرکز خرید بزرگ،  مغازه هایی مانند هرمس(Hermes)، شنل(Chanel) ، بربری (Burberry)، هوگوباس(Hogoboss) ،ورساچی (Versace) و کوچی (guicci)  می باشد.  شما همچنین می توانید بهترین جواهرات و ساعت سازان مانند فرانک مولر(Franck muller)، هری وینستون(Harri Winston) و رلکس ( rolex ) و همچنین غرفه های فروش بهترین انگشترها و گردنبندها  و النگوهای دست ساز محلی را در این مکان بیابید. طبقه دوم محصولات خانگی و راحتی مانند لباس گلف و وسایل صوتی و تصویری و… می باشد

مرکز خرید سیام پاراگون بانکوک ارزان، چندین شریک سرمایه گذار در رده بالا دارد. شرکای سرمایه گذار دیگر این مرکز شامل شرکت سیتم پیوات و (Emporium ) هستند که مالکان و سرمایه گذاران مراکز خرید سیام دیسکاوری و سیام سنتر نیزمی باشند.بازدیدکنندگان می توانند برای خوردن انواع غذاهای مختلف به میدان سیام مراجعه کنند و در کنار خرید وسایل موردنیاز و لوکس از غذاهای خوشمزه نیز لذت ببرند. در این مکان انواع غذاهای تایلندی و بین المللی و خوراکی های و نوشیدنی های مختلف وجود دارند.

  •  در کنار فروشگاه ها و رستوران های سیام پاراگون، سالن های تئاتر و سینما نیز در این مرکز خرید وجود دارند. در مجموعه ها و پردیس های نمایشی پاساژ سیام پاراگون، سالن سینمایی وجود دارد که بزرگ ترین پرده تصویر را در سرتاسر آسیا به خود اختصاص داده است.
  • بزرگ ترین آکواریوم جنوب شرقی آسیا نیز به نام «دنیای زیر اقیانوس سیام» در این پاساژ ساخته شده است. در این آکواریوم می توان به خوبی زندگی اعماق اقیانوس ها را تماشا کرد.
  • در کنار همه موارد ذکر شده، سالن هایی نیز برای همایش ها، کنفرانس ها و حتی سالنی برای برپایی نمایشگاه های مختلف در مرکز خرید سیام پاراگون وجود دارند.
  • نمایشگاه ها و گالری های هنری و سالن اپرا نیز از دیگر مشخصه های بزرگ ترین مرکز خرید قاره آسیا هستند.
  • همه بزرگ ترین های آسیا در مرکز خرید سیام پاراگون شهر بانکوک واقع در کشور تایلند قرار دارند.
  • از دیگر بزرگ ترین های این پاساژ می توان به بزرگ ترین زمین بازی بولینگ و مرکز کارائوکه اشاره کرد.
  • سیام پاراگون مکانی برای خرید و گردش قشر ثروتمند شهر بانکوک است. افراد محلی و معمولی و گردشگران بیشتر برای تفریح و دیدن محصولات جدید به این مرکز خرید می روند.
  • بسیاری از فروشگاه های سیام پاراگون، به فروش پوشاک گران قیمت با طراحی مارک های به‌نام و لوکس، جواهرات، لوازم الکترونیکی، تجهیزات صوتی، آلات موسیقی، اتومبیل های فوق العاده عجیب و غریب، کالاهای ورزشی و … مبادرت می ورزند.
  • همچنین بازار و رستورانی بزرگ در این مرکز وجود دارد که انواع غذاها و مواد غذایی اروپایی، ژاپنی، مالزیایی، کره ای، سریلانکا و تایلندی را به فروش می رساند.
  • شرکت ها و رستوران های خارجی متعددی همچون رستوران های زنجیره ای مک دونالد، تونی راما، KFC ، بستنی سوئنسن، MOS  برگر، ایرون و … در مرکز خرید سیام پاراگون شعبه دارند.
  • همچنین در سیام پاراگون گالری هنرهای سنتی تایلند نیز وجود دارد که شامل طیف گسترده ای از عتیقه جات و وسایل تزئینی است.
  • سالن رویال پاراگون نیز محلی برای برپایی رویدادهاست.
  • همچنین فعالیت های تفریحی، آموزشی و هتل ها نیز در این مرکز خرید وجود دارند.
 
 
 
 


:: برچسب‌ها: بانکوک،دیدنی های بانکوک،تفریحات بانکوک،مراکز خرید بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی


غواصی در سامویی

 غواصی در سامویی

Diving/ Snorkeling Samui

 

در این بخش به معرفی یکی دیگر از تفریحات تایلند، یعنی غواصی در سامویی، یک ورزش آبی مهیج، می پردازیم:

 

جزیره سامویی تایلند

جزیره سامویی تایلند

 

images_3-thailand_1

غواصی یکی از پر طرفدارترین سرگرمی ها و تفریحات سامویی در این جزیره و همچنین در جزایر اطراف آن می باشد.

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

images_3-thailand_1

غواصی در جزیره سامویی یکی از بهترین و جالب ترین تفریحات سامویی در کشور تایلند به شمار می رود و در این جزیره زیبا، تمام امکانات و تجهیزات غواصی ، این ورزش آبی مهیج ، حتی برای افراد بی تجربه نیز فراهم می آید.

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

images_3-thailand_1

غواصی (Diving)، یکی از مهمترین تفریحات و سرگرمی ها در جزیره سامویی است که  هر ساله گردشگران بسیاری را به این جزیره فرا می خواند پس پیشنهاد میکنیم فقط یک بار آن را امتحان کنید!

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

images_3-thailand_1

غواصی از دسته تفریحات آبی سامویی می باشد و در این جزیره امکانات و ابزار غواصی برای کشف شگفتی های زیر آب مهیاست و بهترین مربیان و تجهیزات با بالاترین حد استانداردها و ایمنی در خدمت گردشگران سامویی قرار می گیرد، تا از تور و سفر خود کمال لذت را ببرند .

 

غواصی در سامویی

غواصی در سامویی

 

چنانچه تصمیم به ثیت نام در تور سامویی و لذت بردن از تفریحات آبی سامویی را دارید، از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید.

نويسنده : سمیه عزیزی


خائو فراتمنک در پاتایا

خائو فراتمنک در پاتایا

Khao Phra Tamnak in pattaya

در این بخش با یکی دیگر از دیدنی های تایلند یعنی خائو فراتمنک پاتایا آشنا می شویم.
خائو فراتمنک در پاتایا

خائو فراتمنک در پاتایا

خائو فراتمنک یکی از دیدنی های پاتایا می باشد این تپه کوچک که به خائو فرابت Khao Phra Bat نیز مشهور است دارای قله ای است که با آسفالت پوشیده شده است و مناظر شهر و بندر پاتایا را قابل ملاحظه می سازد که این مرکز بیشتر شبیه به معبد می باشد دیدنی های این مکان خیلی چشمگیر می باشد.

خائو فراتمنک در پاتایا

خائو فراتمنک در پاتایا

این مکان پیشرفت کرده است و هم اکنون ایستگاه رادیو 5 سوتور So To Ro می باشد که مجسمه کرومولانگ چامفونChumphon  Kromluang  پدر نیروی دریایی سلطنتی تایلند نیز در آنجا قرار دارد. تصویر بودا هم در فراز تپه قرار گرفته است و سالانه گردشگران زیادی از این مکان دیدن می کنند و از آن لذت می برند.

خائو فراتمنک در پاتایا

خائو فراتمنک در پاتایا

این مکان از تجهیزات خاصی برخوردار می باشد و انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها در این مکان موجود می باشد پس در این مکان احساس تشنگی یا گرسنگی به شما دست نمی دهد.

برای اطلاعات بیشتر از تور تایلند و تور پاتایا با این شماره 88744777 تماس بگیرید.

نويسنده : سمیه عزیزی


مناطق توریستی گوانجو

 مناطق توریستی گوانجو


گوانجو یا گوانگجو که به کانتون یا کوانگچو نیز معروف است شهری در جنوب چین و بر روی رودخانه پرل است که یکی از پنچ شهر مرکزی چین محسوب میشود. گوانگجو با جمعیتی حدود ۱۰.۵ میلیون نفر سومین شهر بزرگ چین است. این شهر به تجارت و داد و ستد خارجی مشور است و محل برگزاری بزرگترین نمایشگاه بازرگانی چین، نمایشگاه کانتون میباشد. گوانگجو از بخش های مختلفی به نام های لیوان، یوکزو، هایجو، تیانه و غیره تشکیل شده و در صنایع بازرگانی، توریسم، تجارj و املاک بسیار موفق میباشد. آب و هوای گوانگجو نیمه گرمسیریست و بین ماه های اکتبر و نوامبر بسیار مطبوع میباشد.


  • رودخانه پرل

رودخانه پرل یا رودخانه مروارید که در زمان های قدیم به دریای پرل مشهور بوده با بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر امتداد، عرضی ۲۰۰۰ متری داشته که هم اکنون تنها ۱۸۰ متر از آن باقی مانده. با توسعه مدرن گوانگجو، ۱۰ پل بر عرض رود پرل بنا شده است. در امتداد سواحل این رود زیبا، آسمان خراش ها، مراکز خرید مدرن و هتل های زیبا خودنمایی میکنند. نمای رودخانه در شب حتی زیباتر هم میشود.

  • معبد گوانگژیائو

معبدی که از محبوب ترین معابد بودایی های زِن میباشد. این معبد بارها به دلیل آتش سوزی ویران شده است اما ساختمان های کنونی آن در اواسط قرن نوزدهم ساخته شده اند. در محوطه معبد میتوانید راهبان نارنجی پوش بسیاری را مشاهده کنید.

  • معبد شش درخت انجیر

معبدی بودایی که در اصل در سال ۵۷۳ و در دوره سلطنت لیانگ ساخته شده است. نام این معبد در ابتدا بوژوئانگیان بوده اما در دوران سانگ شمالی، یک نویسنده به خاطر شش درخت انجیری که در آن محل دیده بود از آن بعنوان معبد شش درخت انجیر یاد کرد و از آن پس نیز به همین نام خوانده شد. فلاور پاگودا، سازه اصلی این معبد، در سال ۱۰۹۷ میلادی ساخته و در ۱۳۷۳ پس از آتش سوزی بازسازی شده است.

  • پارک یوکزیو

بزرگترین پارک در مرکز گوانگجو که مساحتی حدود ۸۶۰ هزار متر مربع را در برمیگیرد. این پارک دارای سه دریاچه مصنوعی و هفت تپه میباشد. کوه یوکزیو نیز در این پارک واقع شده است. پارک یوکزیو آمیزه ای زیبا از یادگارهای فرهنگی باستانی، صنعت توریسم بوم شناختی، دریاچه ها و آب نماهای زیبا، مجسمه های سنگی ۵ رام، برج زنهای و منطقه دیوار شهر عصر مینگ میباشد.

  • منطقه چیملانگ

این منطقه توریستی که در قسمت پانیو واقع شده است برای توریست ها طراحی شده و شامل بهشت چیملانگ که خود دارای ۶۰ جاذبه متنوع از جمله انواع وسایل بازیست، پارک سافاری چیملانگ ژیانگ جینگ که بیش از ۴۶۰ گونه حیوان از جمله پاندا، کوالا، اسب آبی، کرگدن سیاه و ببر و شیر سفید است، پارک آبی، سیرک بین المللی، پارک کروکودیل ها و مرکز گلف چیملانگ میباشد.

  • جزیره شامیان

شامیان در چینی به معنای سطح شنی میباشد. این جزیره از نظر تاریخی اهمیت بالایی دارد و در عصر سانگ و کینگ نقش مهمی در تجارت خارجی گوانگجو ایفا میکرده. ۴۲ ساختمان از ۱۵۰ عمارت این جزیره با سبک های گوتیک، باروک و نئوکلاسیک از بناهای زیبای گوانگجو محسوب میشوند.

  • کوهستان وایت کلاود یا ابر سفید

یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی گوانگجو. با تابش آفتاب پس از هر باران، حلقه هایی از ابرهای سفید کوه را فرا میگیرند و منظره ای خیره کننده بوجود میاورند. این منطقه دارای ۶ بخش به نام های پارک ساختمانی برایت پرل، پارک قله ای سان تیلینگ، پارک دره ای برد اسپرینگ، پارک سان تیلینگ، پارک لوهو و پارک فیلینگ میباشد.

  • معبد اجدادی خانواده چن

این معبد که به آن آکادمی چن نیز میگویند، هم مکانی برای تقدیم قربانی و هدایا به نیاکان است، و هم مکانی برای تحصیل. این معبد مجموعه ای از ۹ هال، ۶ حیاط و ۱۹ ساختمانی میباشد که توسط راهروها به هم متصل هستند و با دیوار از دنیای بیرون جدا شده است. یک جفت طبل سنگی در جلوی درب ورودی به ارتفاع ۲.۵۵ متر، و همچنین ۲ نقاشی زیبای ۴ متری، از نکات جالب این معبد هستند.

  • بنای یادبود سان یاتسن

بنای سان یاتسن که در شیب جنوبی تپه یوکزیو قرار دارد در بین سال های ۱۹۲۹ و ۱۹۳۱ در گرامیداشت دکتر سان یاتسن، پیشرو انقلاب دموکراسی چین ساخته شده. این بنا ساختمانی هشت گوشه به سبک معماری چینی دارد و به خاطر بازسازی سال ۱۹۹۸ بسیار جدید به نظر میرسد. از این مکان که قابلیت گنجایش هزاران نفر را دارد بعنوان جایگاهی برای برگزاری کنفرانس ها و برنامه های مختلف استفاده میشود.

  • تپه لوتوس

یکی از مشهورترین تپه های دلتای رود پرل که در حومه جنوبی شهر پانیو و در ۲۰ کیلومتری گوانگجو واقع شده است. تپه لوتوس از ۴۸ تپه کوچک قرمز سنگی تشکیل شده است و تنها منطقه باستانی ۲۰۰۰ ساله چین است که در وضعیتی عالی قرار دارد. همچنین مجسمه طلایی الهه بخشش که در سال ۱۹۹۴ از ۱۲۰ تن برنز و ۱۸۰ تیل طلا ساخته شده نیز در این تپه قرار دارد.

  • کلیسای قلب مقدس مسیح

کلیسایی کاتولیک در کانتون و در ساحل شمالی رود پرل در قلب منطقه قدیمی تجاری. با اینکه گفته میشود این کلیسا از روی کلیسا نوتره دام پاریس ساخته شده و به آن نوتره دام خاور دور گفته میشود، طراحی سازه آن در اصل از کلیسای سنت کلاتیلد پاریس الهام گرفته. عرض کلیسا ۳۵ متر و طول آن ۷۸.۶۹ متر میباشد. برج غربی آن برج ساعت است و برج شرقی، با پنج ناقوس عظیم برنزی که در قرن نوزدهم از فرانسه به گوانگجو آورده شدند، برج ناقوس میباشد


نويسنده : سمیه عزیزی


بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک تایلند

بازار آخر هفته چاتوچاک بانکوک تایلند

Bankok Weekend Chatuchak In Thailand

بازار چاتوچاک یکی از مراکز خرید تایلند در بانکوک می باشد که قهرمان بی چون چرای بازارهای تایلند و به جرات می توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید بانکوک و به ویژه جهان می باشد که در خیابان (Phahon Yothin) واقع شده است.بازار چاتوچاک همانند بازار جمعه ایرانی ها می باشد و در روزهای تعطیل برگزار می شود. در این بازار آخر هفته مردم کالاهای محلی شامل انواع میوه های گرمسیری، سبزیجات، صنایع دستی، نقاشی، سرامیک، پوشاک، لوازم منزل، اسباب بازی، و حیوانات خانگی را خرید و فروش می کنند.

چاتوچک یکی از مراکز خرید ارزان بانکوک می باشد. اگر چه این بازار فقط در روز تعطیل، یعنی یک روز در هفته فعال است ، اما انصافا بازاری قدرتمند با بیش از پانزده هزار غرفه می باشد که در محیطی به اندازه ۳۵۰ هزار متر مربع برپا شده است.در بازار چاتوچک تقریبا مثل جمعه بازار خودمان انواع مختلف اجناس ارزان قیمت به فروش می رسد که دارای محصولات بومی نظیر زیرپایی بامبو، لامپ و دیگر وسایل خانگی و صنایع دستی و عتیقه جات و اشیای هنری و گیاهان دارویی و تزیینی است. فروش اجناس مذکور و پوشاک این مکان قیمت های مناسبی دارند که می توان روی آن ها حساب باز کرد.



:: برچسب‌ها: بانکوک،دیدنی های بانکوک،تفریحات بانکوک،مراکز خرید بانکوک,
نويسنده : سمیه عزیزی