برج فورچون بانکوک

 برج فورچون بانکوک

 

 

Fortune Town IT Mall

برج فورچون بانکوک یکی از مراکز خرید بانکوک میباشد. یک ساختمان بزرگ که شامل یک هتل, دفاتر, سوپرمارکت و مغازه های دیگر است در درجه اول برای فروش تلفن همراه دوربین های دیجیتالی و مغازه های مرتبط با کامپیوتر است .تعدادی مغازه دستگاه چاپ فروشی , فروشگاه متخصص IT ,الات موسیقی ,خرده سیستم Hi-Fi نیز وجود دارد.در تور تایلند ما شرکت کنید و از این مرکز خرید دیدن کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

هرآنچه می خواهید در این فروشگاه به چشم می خورد و همه روزه باز می باشد.سالانه این مرکز خرید گردشگران خارجی زیادی را به خود جلب کرده است این یک مرکز خرید بزرگ و مجهزی در بانکوک محسوب می شود.این مجموعه دارای سه طبقه میباشد که جدا از مرکز هتل و سوپر مارکت است. در طبقات دوم و سوم این مجموعه می توانید از انواع مدلهای کامپیوتر و موبایل دیدن نمائید سپس برای استراحت و صرفه غذا به طبقه اول آن بروید. که غذاهای تایلندی و کافی شاپ و فست فود و همچنین چندین رستوران ژاپنی وجود دارد.

 http://www.thailand20.com/thailand-tour



:: برچسب‌ها: مراکز خرید پاتایا , مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور بانکوک پوکت شهریور 94

تور بانکوک پوکت شهریور 94

 هتل های 4 ستاره  7 شب و 8 روز

تور بانکوک پاتاتور بانکوک پاتایا 7 شب و 8 روزیا
dalars_clipartنرخ تور بانکوک پوکت شهریور 94

star4قیمت اتاق 2 تخته برای هر نفر 2.850.000 تومان

[/checklist]

list_clip_art-qpr خدمات تور تایلند 

  • ویزا تایلند
  • پرواز ماهان بانکوک
  • پرواز داخلی
  • ترانسفر فرودگاهی
  • 7 شب و 8 روز اقامت در هتل
  • بیمه مسافرتی
  • صبحانه روزانه بوفه
  • راهنمای فارسی زبان
  • سیم کارت

imagesبانکوک پایتخت تایلند است و پس از بانکوک دومین شهر بزرگ در کشور تایلند،پاتایا بشمار می آید . این شهرها از مراکز دیدنی و مراکز خرید زیادی برخوردار هستند.شهر بانکوک مدتهاست که برای جلب توریست در بازارهای بین المللی تلاش میکند.فستیوال خرید بانکوک علاوه بر تخفیف های بی نظیر برای علاقمندان به مراکز خرید تایلند، پر از برنامه های متنوع دیگر می باشد .در نوروز جشن های آبی گوناگونی در این شهر رخ می دهذ و همچنین اغلب مراکز خرید بانکوک در این مدت تا نیمه شب باز هستند و به مشتریان خود خوش آمد می گویند ، ما بهترین نرخ را در تور تایلند 7 شب و 8 روز با پرواز ماهان بانکوک برای شما عزیزان در نظر گرفته ایم.

http://thaitor.ir/

سفر با بهترین تور تایلند

پاتایا یکی از شهرهای ساحلی کشور تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند واقع شده است.پاتایا یکی از مقاصد اصلی گردشگران تایلند است و هر سالانه بیش از پنج میلیون گردشگر را جذب می کند. تفریحاتی همچون شنا، جت اسکی، موج سواری، اسکی روی آب، قایق سواری و غواصی در سواحل پاتایا امکان پذیر است.معرفی ارزانترین آفر تورهای تایلند با نرخ ویژه و قیمت مناسب و آشنایی با برترین آژانسهای مسافرتی و مجریان مستقیم تور تایلند به آژانس سعادت سیر گیتی مراجعه کنید.

know_clipart5نکات مهم برای سفر به تایلند

 

  • برای تهیه تور تایلند فقط به قیمت توجه نکنید چونکه ممکن است این کار در طول سفر موجب ناراحتیتان شود که چرا بخاطر مبلغ کمی دچار دردسرهایی شده اید.
  • یک تور تایلند یعنی خدمات بلیط تایلند , هتل و خدمات حاشیه اینها قیمت نسبتا مشخصی دارند قیمت تور تایلند نمی تواند خیلی متفاوت باشد مواظب کلاهبراداریها باشید.
  • به تبلیغات اغوا کننده توجه داشته باشید تور دارای المان های مشخصی می باشد که تغییرات قیمت تور تایلند را در مورد خواسته شما در آژانس ها نباید بیشتر از به اضافه یا منهای 60 هزار تومان باشد بدون شک تور تایلند ارزان با تفاوت بسیار قیمتی مشکوک می باشد ! خود دانید
  • برای تهیه تور تایلند فقط قیمت ملاک انتخاب شما نباشد چه بسا در سفرتان روزی ده بار به خود بگویید کاشکی اونو انتخاب کرده بودم مگه چقدر بیشتر بود.

 

star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4star4

 

آژانس سعادت سیر مجری مستقیم برگزاری متنوع ترین تورهای تایلند

کارشناسان ما پاسخگوی تمامی سوالات شما هستند

تماس بگیرید

مسئول مربوطه:آقای مدیحیان
  ۶۷ ۴۳ ۶۷ ۴۳

09359607685



:: برچسب‌ها: تور تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز تجاری ام کاتیر سوخومویت

مرکز تجاری ام کاتیر سوخومویت

 

EM Quartier Shopping Mall In Bangkok

 

مرکز تجاری ام کاتیر بانکوک در منطقه سوخومویت یکی از مراکز خرید بانکوک است که به تازگی افتتاح شده در 27 مارس 2015 و روبروی مرکز خرید ایمپریوم است . این مرکز خرید علاوه بر بزرگ بودن ویژگی هایی دارد که ان را از مراکز خرید دیگر جدا میکند. در تور بانکوک ما شرکت کنید و از این مرکز خرید جدید دیدن کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

این مرکز خرید به راحتی در دسترس است چرا که ایستگاه قطار sky train مستقیما به ان میپیوندد . و شما میتوانید به راحتی با این مرکز تجاری برسید.مرکز تجاری ام کاتیر سوخومویت دارای رستوران های گران قیمت 40 رستوران ,بهترین ها و جدیدترین های مد و فشن ,سینما تائتر دارای مرکز تناسب اندام که دارای یک استخر سرپوشیده بسیار بزرگ ابگرم و دیگر امکانات وسوسه انگیز است . دارای انواع مارک ها و برند های مختلف خارجی و داخلی مانند:Gucci, Chanel, Prada, Dolce & Gabbana, Dior, Jimmy Choo, Zara,Valentino, Uniqlo, H&M, Gap وبه طور کلی 400 برند معروف در این مرکز خرید وجود دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 



:: برچسب‌ها: مرکز خرید پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل مارک لند پاتایا بیچ

هتل مارک لند پاتایا بیچ

 

Mark Land Pattaya Beach

هتل مارک لند پاتایا بیچ از هتل های 3 ستاره پاتایا میباشد که 5 دقیقه تا ساحل زیبای پاتایا و فستیوال مرکزی فاصله دارد. و هم چنین 5 دقیقه پیاده وروی با قصر نمایش و سنگ های جهانی پاتایا فاصله دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل زیبا و لوکس را برای اقامت انتخاب کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

رستوران Blue Sky در طبقه 27هتل با ارائه منظره ايي به يادماندني به سرو انواع غذاي دريايي،تايلندي واروپايي مي پردازد.ميهمانان مي توانند با استفاده از مركز بدنسازي و يا ماساژ در مركز آبگرم خستگي سفر را از تن بدر نمايند.اتاقهاي هتل با ديد دماغه پاتايا داراي امكاناتي نظير تلويزيون ،چاي وقهوه ساز ،دستشويي وحمام اختصاصي واينترنت بي سيم رايگان مي باشند.هتل همچنين داراي يك مركز تجاري مي باشد. هتل Mark Landبا مناظري زيبا از دماغه پاتايا تنها در چند قدمي ساحل پاتايا واقع گرديده است.ماساژو هتل به شما حس آرامش و شادابی می دهد.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.نظافتچی اتاق نیز برای سرویس به شما آماده می باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • سالن غذا خوری
  • استخر روباز
  • باشگاه ورزشی 
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • مرکز تجارت 
  • آبگرم و مرکز ماساژ  

 

 



:: برچسب‌ها: هتل مارک لند پاتایا بیچ,
نويسنده : سمیه عزیزی


تور چین پاییز94

تور چین پاییز94

 

هتل 5ستاره تاپ واقع در مرکز شهر پکن (هتل اینترنشنال و هتل بیجینگ کونلون)

 قیمت تور چین

تورچین قیمت مناسب

 

 

 

هر نفر اتاق دو تخته                                            5,148,500تومان

تاریخ اعتبار از 1394/6/18 تا  1394/7/1

 

  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت ایران ایر، 7 شب اقامت با صبحانه ، 7شب و 8 روز پکن، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای گروهی ، 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین ، کاخ تابستانی ، شهر ممنوعه ، پارک المپیک ، میدان تیان آن من ، باغ یو ، برج تلوزیونی شانگهای ، کارخانه ابریشم ، کارخانه مروارید ، گشت مراکز خرید)  

    •   توضیحات:
    • پرواز گارانتی و غیر قابل استرداد می باشد.
    • مسئولیت کنترل پاسپورت از بابت ممنوعیت خروج از کشور به عهده مسافر و تاریخ اعتبار پاسپورت به عهده آژانس همکار
    • می باشد و آژانس قصر شیرین مسئولیتی در قبال کنترل پاسپورت نخواهد داشت.
    • در صورت کنسل نمودن تور و یا عدم صدور ویزا از سوی سفارت 50% مبلغ بلیط و 2شب NOSHOW هتل کسر و الباقی مبلغ استرداد می گردد.
    • کمیسیون CHD نصف بزرگسال می باشد و نرخ INF مبلغ 490.000 تومان می باشد .
    • مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزا : اصل پاسپورت ، با حد اقل 7 ماه اعتبار ، دوقطعه عکس 5*3.5 ، آدرس + شغل و شماره تلفن

     

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه


نويسنده : سمیه عزیزی


منطقه فرانسوی ها

منطقه فرانسوی ها
خیابان های سه بانده، ساختمان های تاریخی و آپارتمان هایی به سبک معماری آرت دکو آنقدر جالب و دیدنی هستند که شما را وادار می کند حداقل یک روز از وقت خود را در میان بازمانده های مستعمراتی بگذرانید که چینی ها این مکان را منظقه فرانسوی ها می نامند و در حال حاضر تعداد زیادی از مسافرانتور چین برای اوقات فراغت به این محل مراجعه می کنند و همچنین برگ ریزان شانگهای را می توانید در این منطقه ببینید منظره ای که شاید هیچ جای دیگر نبینید. خطی صاف که از درختان تشکیل شده است و درختانی که در دو طرف خیابان های باریک قرار دارند تونلی از شاخ و برگ ساخته اند. خیابان هوایهی بازاری تجاری پر ازدهام و شلوغ است اما با رسیدن به جاده غربی فروشگاه ها و کافه های شیکی می یابید.


نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران روف اسکای بار پاتایا

رستوران روف اسکای بار پاتایا

 

The Roof Sky Bar & Restaurant

این رستوران و باریکی از رستوران های معروف پاتایاست که در سقف  هتل سیام و سیام دیزاین واقع شده در شمال پاتایا در کنار اقیانوس زیبای پاتایا و منظره ی دلپذیری از دریا و غروب افتاب از این رستوران و بار مشخص است .و این هتل روبروی مرکز خرید c پاتایا (مرکز خرید کارفور پاتایا) قرار دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و حتما در این رستوران شبی را سپری کنید. تا از نسیم خنک اقیانوس لذت ببرید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

این رستوران در طبقه 27 این هتل قرار دارد . دارای یک استخر بزرگ است که در طول روز می توانید از ان استفاده کنید و لحضات خوشی را با دوستان خود سپری کنید. دارای صندلی های نرم همانند دشک با مجسمه هایی زیبا و کف این فضا با چمن مصنویی پوشیده شده . یک ویدئو پروژکتور بزرگ که فیلم های کلاسیک که برنده ی جایزه شدن و به زبان انگلیسی هستند پخش میشود .و موسیقی نیز در هنگام صرف غذا برای مهمانان پخش میشود. دارای منو بین المللی و انواع غذاهای دریایی. این رستوران که به سقف اسمان بار و رستوران نیز معروف است ازرش یک بار امتحان کردن را دارد.یکی از رستوران های دیگر پاتایا که در پشت بام هتل هیلتون پاتایا قرار دارد رستوران هوریزون روف تاپ و بار پاتایا می باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour



:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

 

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا


Amari Orchid Resort & Tower

 

هتل اماری ارکید تاور پاتایا یکی از هتل های 5 ستاره پاتایاست هتلی ساحلی ست در کنار ساحل زیبا و طلایی پاتایا قرار دارد در موقعیت مکانی مناسب . 3 کیلومتر تا خیابان معروف Walking Street فاصله دارد. و 5 دقیقه از مرکز شهر و فاصله کمی با مراکز خرید نمایشگاه ها سالن همایشات شهر فاصله دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل ساحلی را برای اقامت انتخاب کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

میهمانان عزيز با تماشای غروب زیبای آفتاب، از غذاهای خوشمزه تایلندی در رستوران لذت ببرید.8 رستوران و تریا هتل از خوراکهای تگزاسی و مکزیکی گرفته تا نوشیدنی های متنوع را به علاقه مندان ارائه میدهد.هتل یک سالن آرایش و یک مرکز بدنسازی نیز، در اختیار علاقه مندان قرار داده است.خدمات شامگاهی آماده سازی تختخوابها نیز تدارک دیده شده است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

هتل Amari Orchid Pattaya، در فاصله اندکی نسبت به ساحل شهر پاتایا واقع و اقامت مجللی را به همراه امکاناتی از قبیل چشم انداز خیره کننده، خدمات اختصاصی و مرکز آب گرم جوان کننده به میهمانان ارائه میدهد.میهمانان مي توانند از خدمات ماساژ وبدن درمانی ارائه شده مرکز آب گرم Sivara، بهره مند شوند.اتاقها به زیبایی تزئین و از چشم انداز وسیعی نسبت به دریا برخودار میباشند.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

اتاق ها، به تراس اختصاصی، تلویزیون LCD، و DVD player مجهز میباشند.به صورت روزانه خبر نامه ها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در هتل خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.برای راحتی مسافران هتل دارای آسانسور می باشد.رستوران های مختلف هتل آماده اند تا هر سلیقه ای را راضی نگهدارند.یکی دیگر از هتل های 5 ستاره پاتایا هتل رویال کلیف گروپ پاتایا ست.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour


    تبادل ارز
    محیط باز حیاط فضای سبز
    تورهای داخلی
    آبگرم و مرکز ماساژ
    تراس
    خدمات کپی و ارسال فکس
    امکان برگزاری همایش
    استخر روباز
    سالن غذا خوری
    مرکز خرید داخلی
    انتقال از فروگاه
    خدمات آرایشی
    مجهز به آسانسور
    آمادگی پذیرش 24 ساعته
    ارائه خبرنامه
    سرویس نگهداری کودکان
    کوه نوردی
    صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
    لاندری
    خشکشویی
    انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
    نظافت اتاق
    باشگاه ورزشی
    اتو کشیدن البسه
    تعمیر و واکس کفش
    کافی شاپ
    تهیه سوغات از فروشگاه هتل
    ریلکسیشن با ماساژ
    اتاق ویژه افراد مهم
    اتاق های ویژه معلواین
    مرکز تجارت

 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا

Pattaya Floating Market

بازار شناور پاتایا یکی از دیدنی های اصلی پاتایاست که سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب میکند و به ونیز شرق نیز معروف شده است.این بازار با مساحت 100000 متر مربع دارای 110 مغازه و بیش از 80 قایق چوبی سنتی ،آماده ارائه صنایع دستی و ابریشم و لوازم آرایشی سنتی و غذاهای سنتی و… به بازدید کنندگان میباشد.
http://thaitor.ir

بازار شناور پاتایا

http://thaitor.ir

بازار شناور پاتایا

images-qpr

به 4 قسمت که هر کدام ارئه کننده میراث فرهنگ یک ناحیه از تایلند می باشند، تقسیم شده است.در انتهای خیابون سوخومویت Sukhimvit به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip واقع شده است.این بازار شامل چهار قسمت،شمالی و جنوبی و شمال شرفی و مرکزی است.این بازار همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب باز بوده و به صورت رایگان آماده بازدید عموم است.

http://thaitor.ir

بازار شناور پاتایا

http://thaitor.ir

بازار شناور پاتایا

images-qpr

در این بازار علاوه بر مغازه ها،مکانهایی نیز برای تفریحات تعبیه شده است ،از جمله:
1. Sling Adventure که شما با پرداخت 100 بات میتوانید به صورت معلق عرض بازار را با کابل طی کنید که خیلی مفرح و هیجانی میباشد.
2. Water Ball که شما میتوانید وارد یه توپ بادی شده و بر روی آب بدوید و راه بروید
3. 4D Cinema که همون سینمای 4 بعدی هست.
4.Dinosaur Park که همون پارک ژوراسیک با ابعاد کوچکتر و دارای فیسل و اسکلت دایناسورها می باشد.
5. Paddle Boat که همون قایق پدالی هست که میتونید با اجاره یه قایق دور بازار رو بچرخید و لذت ببرید.
و….

http://thaitor.ir

بازار شناور پاتایا

http://thaitor.ir

بازار شناور پاتایا

images-qpr

در این بازار روزانه در چندین نوبت نمایش بوکس تایلندی بر روی چوب ، و رقص و آداب و رسوم تایلندی به اجرا گذاشته میشه.در ضمن در این بازار ،غذاهای سنتی بر روی قایق طبخ و ارائه میگردد.در ضمن در این پارک گوشت تمساح نیز به صورت کباب شده عرضه می شود این گوشت برای بیماران مبتلا به ایدز تجویز میشده و می شود.بهتر است با بازار شناور بانکوک نیز اشنا شوید چرا که این کشور پر از اب راه است.



:: برچسب‌ها: دیدنی های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

Amari Orchid Resort & Tower

هتل اماری ارکید ریزورت تاور پاتایا یکی از هتل های مجلل و 5 ستاره ی پاتایاست . که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است. تا خیابان معروف Walking Street فاصله ای کمی دارد 3کیلومتر. هتل 5 دقیقه با ماشین، تا شهر فاصله داشته و در مجاورت مغازه ها، رستوران ها، اماکن تفریحی متعدد و همچنین نمایشگاه پاتایا و سالن همایشات شهر قرار گرفته است.در تور تایلند تایلند ما شرکت کنید و این هتل زیبا و مجلل را برای اقامت رزرو کنید.

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

starstarstarstarstar

میهمانان عزيز با تماشای غروب زیبای آفتاب، از غذاهای خوشمزه تایلندی در رستوران لذت ببرید.8 رستوران و تریا هتل از خوراکهای تگزاسی و مکزیکی گرفته تا نوشیدنی های متنوع را به علاقه مندان ارائه میدهد.هتل یک سالن آرایش و یک مرکز بدنسازی نیز، در اختیار علاقه مندان قرار داده است.خدمات شامگاهی آماده سازی تختخوابها نیز تدارک دیده شده است.

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

starstarstarstarstar

هتل Amari Orchid Pattaya، در فاصله اندکی نسبت به ساحل شهر پاتایا واقع و اقامت مجللی را به همراه امکاناتی از قبیل چشم انداز خیره کننده، خدمات اختصاصی و مرکز آب گرم جوان کننده به میهمانان ارائه میدهد.میهمانان مي توانند از خدمات ماساژ وبدن درمانی ارائه شده مرکز آب گرم Sivara، بهره مند شوند.اتاقها به زیبایی تزئین و از چشم انداز وسیعی نسبت به دریا برخودار میباشند.

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

starstarstarstarstar

اتاق ها، به تراس اختصاصی، تلویزیون LCD، و DVD player مجهز میباشند.به صورت روزانه خبر نامه ها در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.در هتل خدمات ماساژ نیز ارائه می شود.برای راحتی مسافران هتل دارای آسانسور می باشد.رستوران های مختلف هتل آماده اند تا هر سلیقه ای را راضی نگهدارند.یکی دیگر از هتل های 5 ستاره پاتایا هتل رویال کلیف گروپ پاتایا ست.

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

  • تبادل ارز
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • تورهای داخلی
  • آبگرم و مرکز ماساژ
  • تراس
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • امکان برگزاری همایش
  • استخر روباز
  • سالن غذا خوری
  • مرکز خرید داخلی
  • انتقال از فروگاه
  • خدمات آرایشی
  • مجهز به آسانسور
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • ارائه خبرنامه
  • سرویس نگهداری کودکان
  • کوه نوردی
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • لاندری
  • خشکشویی
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • نظافت اتاق
  • باشگاه ورزشی
  • اتو کشیدن البسه
  • تعمیر و واکس کفش
  • کافی شاپ
  • تهیه سوغات از فروشگاه هتل
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • اتاق ویژه افراد مهم
  • اتاق های ویژه معلواین
  • مرکز تجارت
http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا

http://thaitor.ir

هتل آماری ارکید ریزورت تاور پاتایا



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


انواع مرکز خرید معتبر در چین

انواع مرکز خرید معتبر در چین

شاید تنها کشوری که هر جای آن قدم بگذارید یک تولید کننده به همراه فروشگاه در آن پیدا کنید چین باشد اما خوب است از معتبر ترین مراکز خرید آن اطلاع پیدا کنید هر کشوری چندتا مرکز خرید معتبر دارد که متمایز از دیگر مراکز خرید می باشد در مورد کشور چین هم همینطور.اگر مایل بودید و در تور چین شرکت کردید می توانید سری به این مراکز خرید بزنید و اجناس خود را خریداری کنید در قسمت زیر بیشتر یا این مراکز آشنا خواهید شد.

1.منطقه خرید سن لی تون

مرکز خرید سن لی تون یکی از مراکز خرید در چین می باشد که نام لاتین آن Sanlitun Village می باشد و می توانید این نام را روی ساختمان آن مشاهده کنید. این مرکز برای کسانی که به دنبال مد روز می گردند تنها محلی است که همه را راضی می کند.



2.مرکز خرید لوفتهانزا (Lufthansa)

این مرکز هم از مراکز فروشگاهی مشهور در چین است. این مرکز را می توانید در خیابان لیانگ ما چیائو پیدا کنید که ساختمانی ۴ طبقه و زیباست و انواع اجناس از پوشیدنی تا زینتی مثل طلا و جواهر تا لباس  و وسایل برقی را به فروش گذاشته اند انواع دکوراسیون منزل را هم می توانید در این مرکز مشاهده کنید. از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب این مرکز باز است و می توانید خرید کنید. اگر تمایل داشتید به مراکز خرید شانگهای چین هم سری بزنید.



3.خیابان شیدن (Xidan)

این خیابان یکی از مراکزی است که همیشه از همهمه ی خریداران شلوغ می باشد. این مرکز در واقع مد و زیبایی را در کنار هم می چیند، و شما می توانید انواع مارک های به روز دنیا را در آن پیدا کنید. انواع اقلام از کفش تا لوازم ورزشی برند مثل ادیداس در این خیابان به فروش می رسد. سرویس ها و فروشگاه هایی که به مجالس عروسی و جشن و عکاسی سرویس دهی می کنند در این خیابان وجود دارند که از رسته معتبرترین ها می باشند.



4.خیابان وانگ فو جینگ (Wangfujing)

یکی از مراکز دیدنی و فروشگاهی را باید در این خیابان پیدا کنید. به دلیل تردد زیاد مردم در این منطقه سعی شده است که جلوی تردد اتومبیل ها گرفته شود و شما می توانید با خیال راحت در این مرکز خرید کنید. این خیابان در دو طرف دارای مغازه هایی است که می توانید از آن خرید کنید و انواع لباس و پوشاک و کفش و کیف و صنایع دستی و… را پیدا کنید.
در میان راه وقتی در حال دیدن مغازه ها هستید می توانید به راحتی غذاهای سرپایی را مشاهده کنید که جزو دسته غذاهای سنتی پکن می باشد. همچنین یک قطار تفریحی هم در این وسط وجود دارد که می توانید از آن برای تفریح استفاد کنید حتی اگر شب به این مرکز می روید می توانید از نور و صدا لذت ببرید. خوب است صحرای زرد چین را هم از نزدیک ببینید.


نويسنده : سمیه عزیزی


تور چین7 شب و 8 روز پکن

تور چین7 شب و 8 روز پکن
 

نام تور: تور چین7 شب و 8 شب پکن 02 سپتامبرPEK 509

کشور مقصد: چین_پکن

پرواز:  ایران ایر

روز های پرواز: چهارشنبه

تاریخ پرواز:1394/6/11

 

قیمت تور چین7 شب و 8 شب پکن 02 سپتامبرPEK 509

هتل                          درجه                 دوتخته                  یک تخته                    6 تا 12 سال کودک با تخت                        2 تا 6 سال کودک بدون تخت   
هتل بیجینگ کونلون      *5              5،261،000           6،528،000                                4،887،500                                             3،871،000           

 
 

  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت ایران ایر، 7 شب اقامت با صبحانه ، 4 شب پکن – 3 شب شانگهای ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای گروهی ، 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین ، کاخ تابستانی ، شهر ممنوعه ، پارک المپیک ، میدان تیان آن من ، باغ یو ، برج تلوزیونی شانگهای ، کارخانه ابریشم ، کارخانه مروارید ، گشت مراکز خرید)  

     

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه


نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران هوریزون روف تاپ و بار

رستوران هوریزون روف تاپ و بار

 

Horizon Rooftop Bar and Restaurant

 

رستوران هوریزون روف تاپ و بار که در هتل هیلتون پاتایا است . در طبقه ی 34 هتل این هتل است در فضایی باز در بالکن که دارای منظره ای زیبا از کل شهر پاتایا و ساحل طلایی پاتایا در شب است. که یکی از رستوران های جذاب پاتایاست. در تور تایلند ما شرکت و حتما میز اختصاصی خود را رزرو کنید .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

این رستوران از 2 بخش تشکیل شده : بخش ناهار خوری و اشپز خانه که دارای پنجره شیشه ای از کف تا سقف و تراس پشت بام در فضای باز که بزرگتر است .و جود یک اسنو برد بزرگ برای فیلم های نمایشی . دارای منو از شراب و کوکتل . برای دیدن غروب خورشید در ساحل پاتایا به پشت بام هتل هیلتون بروید که قطعا بهترین نقطه در شهر برای تماشای غروب است. برای رفتن به انجا وارد هتل هیلتون پاتایا در کنار مرکز خرید جشنواره مرکزی شوید با اسانسور به طبقه 7 روید. در انجا یک اسانسور اختصاصی تا پشت بام دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour



:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل ریکس بانگالاوس پوکت

 هتل ریکس بانگالاوس پوکت

 

Rico's Bungalows

 

هتل ریکس بانگالاوس پوکت یکی از هتل های 2 ستاره شهر پوکت است که هتلی در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد در نزدیکی ساحل کاتا و از مراکز خرید و رستوران های پاتایا فاصله کمی دارد در تور تایلند ما شرکت کنید و در این هتل ساحلی اقامت کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

و همچنین 20 دقیقه رانندگی تا ساحل پاتونگ  و 45 دقیقه تا فرودگاه بین المللی پوکت فاصله دارد.اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.در باغ هتل استراحت کنيد. میهمانان میتوانند در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.در رستوران هتل با انواع غذاها از شما پذیرایی خواهد شد.برای راحتی مسافران خدمات ATM در هتل موجود است.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.در صورتی که میخواهید ریلکس کنید تراس برای حمام آفتاب آماده است.وای فای رایگان در دسترس است همچنین پارکینگ نیز رایگان است.مهمان می توانند از غذاهای دلچسب تایلندی و بین المللی در رستوران ریکو لذت ببرید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

  • سالن غذا خوری
  • استخر روباز
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • کافی شاپ
  • خدمات ATM
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)
  • سالن غذا خوری
  • تراس


:: برچسب‌ها: هتل های پوکت, هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن


Pattaya Garden Apartments

 

هتل آپارتمان های پاتایا گاردن یکی از هتل های 3 ستاره پاتایا میباشد. که هتلی ساحلی است و در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد.چرا که باخیابان walking street pattaya دو دقیقه فاصله دارد.و همچنین در نزدیکی ساحل جومتین پاتایا قرار دارد.در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل ساحلی را برای اقامت انتخاب کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

3دقیقه رانندگی با مرکز شهر پاتایا و 20 متر از مسیر اتوبوسهای اصلی فاصله دارد.اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tourhttp://www.thailand20.com/thailand-tour

اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

  • اتو کشیدن البسه
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • انتقال از فروگاه
  • کافی شاپ
  • استخر سرباز (تمام فصول)
  • تبادل ارز
  • لاندری
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • تورهای داخلی
  • کرایه اتومبیل
  • استخر روباز
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان


:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید اوت لت مال پاتایا

مرکز خرید اوت لت مال پاتایا


    Factory Outlet Mall in Pattaya

مرکز خرید اوت لت مال پاتایا یکی از مراکز خرید پاتایا ست که در خیابان ساخومویت و نبش خیابان تپراسیت واقع شده .در این مرکز خرید میتوانید خرید انواع البسه، پوشاک و چرم و … را انجام دهید. همچنین برای خرید سوغات تایلند و دیدن صنایع دستی تایلند مکان مناسبی است.در تور تایلند ما شرکت کنید و محصولات چرمی را امتحان کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

در این مرکز خرید انواع  لباس با مارکهای  لاگوست ، اسپریت، بوسینی، جی دو هزار، نایک، آدیداس و …با قیمت های کارخانه عرضه میشود.همچنین لوازم گلف در این فروشگاه فروخته میشود.در این مرکز خرید محصولات شامل مد برای خانمها، مردانه و کودکان، ورزشی، زمین گلف، کفش، چرم و توشه، اجناس خانه، مبلمان ، لوازم جانبی، و هدیه، اسباب  کسب و کار،پوشاک فراهم شده است در این مرکز محصولات تقریبا همیشه ارزان تر از بسیاری از مراکز دیگر است در این مرکز یک پارکینگ به اندازه 1000 تا ماشین ساختند تا شما با خیالت راحت از این فروشگاه بهره ببرید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید پاتایا , مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل دی نچرال ریزورت پوکت

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

The Natural Resort

هتل دی نچرال ریزورت پوکت یکی از هتل های 2 ستاره پوکت میباشد . که هتلی ساحلی است چرا که 5 دقیقه پیاده با ساحل پاتونگ فاصله دارد و همچنین از مر کز خرید جانگ سیلون پوکت 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد . در تور تایلند ما شرکت کنید و در این هتل زیبا و لوکس اقامت کنید.
http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

starstarهتل دارای رستورانی است با غذاهای محلی تایلندی و غذاهای بین المللی . و با قایق موتوری 2 ساعت با جزیره ی فی فی فاصله دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

starstarامکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.میتوانید با خدمات ماساژ موجود در هتل از ریلکسیشن لذت برید.لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.هتل به صورت 24 ساعته آمادگی پذیرش مسافران عزیز را دارد.

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

  • امکان دریافت بلیط
  • سیستم گرمایشی
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • کرایه اتومبیل
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • استخر روباز
  • سالن غذا خوری
  • تراس
  • سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)
  • انتقال از فروگاه
  • لاندری
  • تراس برای حمام آفتاب
  • تورهای داخلی
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت

 

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

http://thaitor.ir

هتل دی نچرال ریزورت پوکت



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران شوگر هات پاتایا

رستوران شوگر هات پاتایا

Sugar Hut Restaurant

رستوران شوگر هات پاتایا یکی از معروف ترین رستوران های پاتایا میباشد.این رستوران در قلب یک جنگل کوچک واقع شده که برای ورود به این جنگل از راه های پیچ در پیچ عبور میکنید که چندان طولانی نیست . بهترین غذاهای تایلندی در این رستوران سرو می شود . در تور تایلند ما شرکت کنید و حتما در این رستوران میزی رزرو کنید تا بتوانید غذاهای با کیفیت به سبک تایلندی را امتحان کنید.
http://thaitor.ir

رستوران شوگر هات پاتایا

http://thaitor.ir

رستوران شوگر هات پاتایا

resturant (1)-qprدر جاده جومتین (jomtien) در مرکز شهر و در هتل شوگر هات ریزورت واقع شده.ساختمانش از چوب ساج ساخته شده و به سبک تایلندی سنتی ساخته شده . و یک استخر در انجا وجود دارد . و موسیقی ملایم در انجا پخش میشود. که در هنگام غذا خوردن میتوانید هم به صدای اب و هم به صدای موسقی گوش دهید و لذت ببرید.

http://thaitor.ir

رستوران شوگر هات پاتایا

http://thaitor.ir

رستوران شوگر هات پاتایا

resturant (1)-qprدر قسمتی از این رستوران محیطی وجود دارد که میتوانید بنشینید و غذا صرف کنید . غذاها شامل : کاری پنانگ (180 بات) که به سبک غذای تایلندی شمالی اماده شده. سالاد لوبیای تند با میگو و گوشت خوک (180 بات).با انواع دسر و منو شراب . این رستوران همه روزه باز است .تلفن:66038251686

http://thaitor.ir

رستوران شوگر هات پاتایا

http://thaitor.ir

رستوران شوگر هات پاتایا



:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل راتاناسوک آپارتمان مبله پاتایا

هتل راتاناسوک آپارتمان مبله پاتایا

Rattanasook Hotel & Serviced Apartment

هتل راتاناسوک – آپارتمان مبله پاتایا یکی از هتل های 3 ستاره پاتایا میباشد که در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد . در جاده naklua واقع است .با دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی شهر پاتایا و 10 دقیقه رانندگی با ساحل زیبای پاتایا فاصله دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل زیبا و لوکس را برای اقامت انتخاب کنید.
http://thaitor.ir

هتل راتاناسوک – آپارتمان مبله پاتایا

http://thaitor.ir

هتل راتاناسوک – آپارتمان مبله پاتایا

starstarstar

میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.اين هتل آپارتمان داراي 60 اتاق مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.اتاق پس از پذیرش مسافر در اختیار ایشان قرار می گیر.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.نتقال فرودگاهی یکی دیگر از خدمات این هتل است.برای راحتی افراد سیگار اتاق مخصوص سیگاری ها در هتل وجود دارد.

http://thaitor.ir

هتل راتاناسوک – آپارتمان مبله پاتایا

http://thaitor.ir

هتل راتاناسوک – آپارتمان مبله پاتایا

  • اتو کشیدن البسه
  • ریلکسیشن با ماساژ
  • تحویل سریع اتاق
  • تراس
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • نظافت اتاق
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • مجهز به آسانسور
  • سالن غذا خوری
  • محیط باز حیاط فضای سبز
  • خشکشویی
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • اتاق مخصوص سیگاری ها
  • امکان تهیه نهار
  • انتقال از فروگاه
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • استخر روباز
  • لاندری
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته


:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

Pattaya Garden Apartments

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن یکی از هتل های 3 ستاره پاتایا میباشد که در موقعیت مکانی عالی قرار داردی چرا که 2 دقیقه پیاده با خیابانwalking street pattaya فاصله دارد . و همچنین فاصله ی نزدیکی تا ساحل جومتین (jomtien ) دارد .3 دقیقه رانندگی با مرکز شهر پاتایا و 20 متر از مسیر اتوبوسهای اصلی فاصله دارد.در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل ساحلی را برای اقامت انتخاب کنید.
http://thaitor.ir

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

http://thaitor.ir

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

starstarstarاتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد. امکانات رفاهی هتل شامل استخر روباز ، استخر سرباز (تمام فصول) می باشد.

http://thaitor.ir

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

http://thaitor.ir

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

starstarstarبه محض ورود به هتل کارهای پذیرش مسافران انجام خواهد شد.خدمات لباسشویی در صورت نیاز برا شما انجام خواهد شد.در صورتی که بخواهید ارز تهیه کنید در این هتل خدمات تبادل ارز نیز انجام می پذیرد.می توانید برای شرکت در تورهای داخلی با مسیولین هتل هماهنگ کنید.

http://thaitor.ir

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

http://thaitor.ir

هتل آپارتمانهای پاتایا گاردن

  • اتو کشیدن البسه
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • انتقال از فروگاه
  • کافی شاپ
  • استخر سرباز (تمام فصول)
  • تبادل ارز
  • لاندری
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • تورهای داخلی
  • کرایه اتومبیل
  • استخر روباز
  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان


:: برچسب‌ها: هتل های تایلند,هتل های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل راتاناسوک - آپارتمان مبله پاتایا

هتل راتاناسوک - آپارتمان مبله پاتایا

 

Rattanasook Hotel & Serviced Apartment

 

هتل راتاناسوک - آپارتمان مبله پاتایا از هتل های 3 ستاره پاتایا میباشد واقع در جاده naklua است . از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است چرا که از رستوران های پاتایا و مراکز خرید انها فاصله کمی دارد. و همچنین 10 دقیقه با ساحل زیبای پاتایا فاصله دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل زیبا و مجلل را برای اقامت انتخاب کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

با دسترسی راحت به حمل و نقل عمومی شهر پاتایا.میهمانان می توانند از خدمات آرامش بخش ماساژ درمانی هتل بهره مند شده و در استخر روباز هتل ، به آبتنی بپردازند.اين هتل آپارتمان داراي 60 اتاق مي باشد.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.بعد از يک روز کاري و يا گردش در شهر سري به رستوران هتل زده ؛ از غذاي خوشمزه آن ميل کنيد.اتاق پس از پذیرش مسافر در اختیار ایشان قرار می گیر.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.نتقال فرودگاهی یکی دیگر از خدمات این هتل است.برای راحتی افراد سیگار اتاق مخصوص سیگاری ها در هتل وجود دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

    اتو کشیدن البسه
    ریلکسیشن با ماساژ
    تحویل سریع اتاق
    تراس
    سیستم تهویه ایر کاندیشنر
    نظافت اتاق
    اتاق های عاری از آلودگی سیگار
   مجهز به آسانسور
    سالن غذا خوری
    محیط باز حیاط فضای سبز
    خشکشویی
    خدمات کپی و ارسال فکس
    اتاق مخصوص سیگاری ها
    امکان تهیه نهار
    انتقال از فروگاه
    صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
    استخر روباز
    لاندری
    آمادگی پذیرش 24 ساعته

 



:: برچسب‌ها: هتل های پاتایا,هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


بازار شناور پاتایا

بازار شناور پاتایا


    Pattaya Floating Market

بازار شناور پاتایا یکی از جذاب ترین دیدنی های پاتایا میباشد چرا که بزرگترین بازار شناور جهان و مهمترین جاذبه ی گردشگری تایلند است.که به نام ونیز شرق نیز شناخته میشود.در انتهای خیابون سوخومویت Sukhimvit به طرف شهر ساتاهیپ Sattahip واقع شده است. این بازار با مساحت 100000 متر مربع دارای 110 مغازه و بیش از 80 قایق چوبی سنتی ،آماده ارائه صنایع دستی و ابریشم و لوازم آرایشی سنتی و غذاهای سنتی و... به بازدید کنندگان میباشد.و به 4 قسمت که هر کدام ارئه کننده میراث فرهنگ یک ناحیه از تایلند می باشند، تقسیم شده است.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

این بازار شامل چهار قسمت،شمالی و جنوبی و شمال شرفی و مرکزی است.
این بازار همه روزه از ساعت 9 صبح الی 9 شب باز بوده و به صورت رایگان آماده بازدید عموم است.
در این بازار علاوه بر مغازه ها، جاهایی نیز واسه تفریحات تعبیه شده است ،از جمله:
1. Sling Adventure که شما با پرداخت 100 بات میتوانید به صورت معلق عرض بازار را با کابل طی کنید که خیلی مفرح و هیجانی میباشد.
2. Water Ball که شما میتوانید وارد یه توپ بادی شده و بر روی آب بدوید و راه بروید
3. 4D Cinema که همون سینمای 4 بعدی هست.
4.Dinosaur Park که همون پارک ژوراسیک با ابعاد کوچکتر و دارای فیسل و اسکلت دایناسورها می باشد.
5. Paddle Boat که همون قایق پدالی هست که میتونید با اجاره یه قایق دور بازار رو بچرخید و لذت ببرید.
و....

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

در این بازار روزانه در چندین نوبت نمایش بوکس تایلندی بر روی چوب ، و رقص و آداب و رسوم تایلندی به اجرا گذاشته میشه.در ضمن در این بازار ،غذاهای سنتی بر روی قایق طبخ و ارائه میگردد.در ضمن در این پارک گوشت تمساح نیز به صورت کباب شده عرضه می شود این گوشت برای بیماران مبتلا به ایدز تجویز میشده و می شود.بهتر است با بازار شناور بانکوک نیز اشنا شوید چرا که این کشور پر از اب راه است.

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های پاتایا,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل بیجینگ اینترنشنال پکن

هتل بیجینگ اینترنشنال پکن

Beijing International Hotel

هتل 5 ستاره بیجینگ اینترنشنال یکی از لوکس ترین هتل های پکن میباشد.این هتل زیبا اقامتگاهی بسیار مناسب و امن برای گردشگرانی است که جهت تجارت و خرید، گردش به تور چین را انتخاب کرده اند، میباشد. ضمنا با چند قدم پیاده روی از هتل به میدان تیان آن رسیده و تا نزدیک ترین ایستگاه مترو هم 450 متر فاصله دارد. شهر ممنوعه که از آثار باستانی و توریستی پکن محسوب میشود نیز تنها 3.5 کیلومتر تا این هتل راه دارد. هتل بیجینگ اینترنشنال دارای مساحت 33000 متر مربع می باشد. این هتل یکی از بزرگترین سالن های کنفرانس را دارا می باشد که مجهز به قابلیتهای چند منظوره از جمله اینترنت سرعت بالا، سیستم ترجمه هم زمان، پروژکتورهای چند رسانه ای و OHP، خدمات صوتی و تصویری، ضبط و دوربین های حرفه ای می باشد. مرکز کنوانسیون طوری طراحی شده که طیف گسترده ای از امکانات و خدمات برای کنفرانس های بین المللی و اجرای نمایشگاه را در اندازه های مختلف فراهم می سازد.سبک سالن تئاتر در طبقه 2 با فضای مناسب برای انجمن های علمی داخلی و خارجی فراهم می باشد، اتاق هیئت مدیره به طور کامل در اختیار میزبانان می باشد و یک فضای راحت برای هماهنگی موثر و انتقال اطلاعات و مدیریت اطلاعات را فراهم می کند.


نويسنده : سمیه عزیزی


تور چین4 شب پکن و 3 روز شانگهای

تور چین4 شب پکن و 3 روز شانگهای

 

نام تور: تور چین4 شب پکن و 3 روز شانگهای19 آگوست 1-PEK-SHAN508

کشور مقصد: چین_شانگهای

پرواز:  ایران ایر

روز های پرواز: چهارشنبه

تاریخ پرواز:1394/5/28

قیمت تور چین تور چین4 شب پکن و 3 روز شانگهای19 آگوست 1-PEK-SHAN508

هتل                       درجه              دوتخته                  یک تخته                    6 تا 12 سال کودک با تخت                        2 تا 6 سال کودک بدون تخت   
هتل اینترنشنال          *5              4،999،500           5،857،500                                4،761،000                                             3،762،500             

هتل شانگهای گومان   *5
 
 
هتل بیجینگ کونلون       5*              5،149،500           6،147،000                                 5،095،000                                           3،762،500               هتل شانگهای شرایتون  5*                                                
 
 

  • خدمات تور: بلیط رفت و برگشت ایران ایر، 7 شب اقامت با صبحانه ، 4 شب پکن – 3 شب شانگهای ، ترانسفر فرودگاهی ، بیمه مسافرتی، ترانسفر بین شهری با قطارهای سریع السیر و لوکس ، راهنمای فارسی زبان ، ویزای گروهی ، 4 روز گشت شهری با 3 وعده ناهار (دیوار چین ، کاخ تابستانی ، شهر ممنوعه ، پارک المپیک ، میدان تیان آن من ، باغ یو ، برج تلوزیونی شانگهای ، کارخانه ابریشم ، کارخانه مروارید ، گشت مراکز خرید)  

     

جلب رضایت مشتریان شعار ماست

 

شماره تماس :


 09199116567-خانم هنردوست

88548853 خط ویژه


نويسنده : سمیه عزیزی


کافه دس امیس پاتایا

کافه دس امیس پاتایا

Café des Amis pattaya

[box type="success" align="aligncenter" ]کافه دس امیس پاتایا یکی از رستوران های معروف پاتایاست.سبک غذاهای این رستوران فرانسوی و اروپایی است و دکوراسیون این رستوران تایلندی است . و یک باغ زیبا دارد که میتونید قبل از شام در ان قدم بزنید. در تور تایلند ما شرکت کنید و این رستوران با غذاهای عالی از دست ندهید.[/box]

http://thaitor.ir
کافه دس امیس پاتایا
http://thaitor.ir
کافه دس امیس پاتایا

resturant (1)-qprممکن نیست شما به پاتایا برویدو علاوه بر دیدنی های پاتایا امتحان غذاهای این رستوران را از دست بدهید . این کافه به تازگی مواد اولیه غذاهای خود افتخار میکند. گوشت وارداتی , لابستر ,صدف, ماهی ازاد, foie gras هرگز منجمد نبوده .غذاهای این رستوران خاص هستند و کمتر در دسترس هستند بنابر این باید از قبل میز خود را رزرو کنید.

http://thaitor.ir
کافه دس امیس پاتایا
http://thaitor.ir
کافه دس امیس پاتایا

resturant (1)-qprدارای فضای بزرگ ,کارکنان با دقت, ناهار خوری زیبا, مواد غذایی خوش مزه ,موسیقی پیانو و جاز یک فضای دنج را به وجود اورده که یک تجربه منحصر به فرد است.دارای منوی گسترده شراب , گوشت گاو ولینگتون و صدف این رستوران بسیار عالی ست . از سال 2008 تاسیس شده. ساعت کار از 16:45 شروع و تا دیر وقت ادامه دارد. یکی دیگر از بهترین رستوران های پاتایا رستوران ماتا هاری پاتایا ست که در جنوب این کشور قرار دارد.
تلفن:660840264989

http://thaitor.ir
کافه دس امیس پاتایا
http://thaitor.ir
کافه دس امیس پاتایا


:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا


    Royal Garden Plaza on Beach Road

 

مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا یکی از مراکز خرید معروف پاتایاست که در نزدیکی جاده ساحلی واقع شده است.مجموعه ای از سرگرمی های مختلف مثل جاذبه های گردشگری، رستوران ها، برند های تجاری بین المللی، می باشد . در تور تایلند ما شرکت کنید و از اجناس این مرکز خرید کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 هواپیمایی که متعلق به موزه ریپلی می باشد، در این منطقه قرار دارد.در چهار طبقه با فروشگاه های مختلف، تمامی نیاز های  گردشگران را فراهم می سازد. در این فروشگاه بزرگ جواهر فروشی، کیف و لوازم چرم مناسب برای سوغات تایلند و… به فروش می رسد.اگر چه در این مکان سینما وجود ندارد ولی در عوض آثار لوئیس توساد و گالری نقاشی چهره مشاهیری مثل آنجلینا جولی، مایکل جکسون و دیوید بکام و تئاتر کمدی و چهار بعدی ، در این بازار وجود دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

در شهر رویال گاردن سرگرمی ها و جاذبه های بسیاری برای گردشگران وجود دارد. اول از همه موزه ریپلی با شگفتی های باور نکردنی  می تواند در حین خرید شما را سرگرم کند.پیتذا فروشی ها، کافی شاپ ها و فروشگاه های مختلف مواد غذایی با غذاهای تایلندی و بین المللی، نیز در مرکز خرید رویال گاردن پلازا پاتایا تایلند ، یافت می شود.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour



:: برچسب‌ها: مراکز خرید پاتایا , مراکز خرید تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل دی نچرال ریزورت پوکت

هتل دی نچرال ریزورت پوکت

 

The Natural Resort

 

هتل دی نچرال ریزورت پوکت یکی از هتل های 2 ستاره پوکت میباشد .که از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است چرا که 5 دقیقه با ساحل پاتونگ پوکت فاصله دارد.هتل دارای رستورانی است با غذاهای محلی تایلندی و غذاهای بین المللی در تور تایلند ما شرکت کنید و در این هتل زیبا و لوکس اقامت کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

هتل دی نچرال ریزورت از مر کز خرید جانگ سیلون پوکت 15 دقیقه رانندگی فاصله دارد . و با قایق موتوری 2 ساعت با جزیره ی فی فی فاصله دارد. اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.در صورت درخواست مسافرين، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنيد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tourامکانات رفاهی هتل شامل ماساژ ، استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب می باشد.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.میتوانید با خدمات ماساژ موجود در هتل از ریلکسیشن لذت برید.لباس هایتان برای شستشو به لباسشویی هتل بسپارید.هتل به صورت 24 ساعته آمادگی پذیرش مسافران عزیز را دارد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour


    امکان دریافت بلیط
    سیستم گرمایشی
    آمادگی پذیرش 24 ساعته
    کرایه اتومبیل
    سیستم تهویه ایر کاندیشنر
    استخر روباز
    سالن غذا خوری
    تراس
    سرویس ایاب و ذهاب (مشمول هزینه)
    انتقال از فروگاه
    لاندری
    تراس برای حمام آفتاب
    تورهای داخلی
    محیط باز حیاط فضای سبز
    ریلکسیشن با ماساژ
    صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

Patong Suite Home

هتل پاتونگ سوئیت هوم یکی از هتل های پوکت میباشد که هتلی ساحلی است در نزدیکی ساحل پاتونگ و با جاده ی معروف بنگلادش فاصله کمی دارد.در تور تایلند ما شرکت کنید و با رزرو این هتل در روستای پاتونگ تعطیلات خود را سپری کنید.
http://thaitor.ir

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

http://thaitor.ir

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

hotel-clipart-hotel-qpr

اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.در صورتی که به فکس و کپی نیاز دارید آنرا از ما بخواهید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.در صورتی که مایلید با تور های داخلی به گردش بروید در هتل برای شما امکاناتی در نظر گرفته ایم.

http://thaitor.ir

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

http://thaitor.ir

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • تورهای داخلی
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • تراس
  • اتاق مخصوص سیگاری ها
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • لاندری
  • کرایه دوچرخه
  • کرایه اتومبیل
http://thaitor.ir

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

http://thaitor.ir

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


مرکز خرید اورینتال پلازا پکن (oriental plaza)

مرکز خرید اورینتال پلازا پکن (oriental plaza)


یکی دیگر از مراکز خرید پکن اورینتال پلازا نام دارد.مرکز خرید اورینتال پلازای شهر پکن دومین مرکز خرید بزرگ پایتخت چین به شمار می رود که بزرگ ترین شعبه مک دونالد را که مدیر آن یکی از میلیاردرهای هنگ کنگی است ، را در خود جای داده است . کالاهای ارائه شده در این مرکز تجاری شامل مایحتاج ، کالاها و سوغات مورد نظر خریدارن بوده و انواع پوشاک و البسه ، کفش و کیف ، ساعت و زیور آلات ، لوازم خانگی ، صوتی و تصویری و . . . را شامل می شود . کسانی که برای خرید به این مرکز خرید مراجعه می کنند ، می توانند علاوه بر خرید از رستوران ها ، گالری و موزه ای که در آن قرار دارد نیز بازدید نمایند . در ضمن یکی از شعب سوپر مارکت معروف اوله نیز در مرکز خرید اورینتال پلازا قرار دارد .


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل زینهای جین جیانگ پکن

هتل زینهای جین جیانگ پکن

Xinhai Jin Jiang Hotel Beijing

هتل زینهای جین جیانگ یکی از هتل های پکن می باشد این هتل 4 ستاره با خدمات عالي خود پذيراي مهمانان تور چین ميباشد. ميهمانان عزيز مي توانند از اتاقهاي راحت هتل لذت ببرنداین هتل دارای اتاق های فوق العاده تمیز می باشد.خدمات کارکنان متعهد و حرفه ای هتل موجب شده تا هتل به هدف نهایی تمام گردشگران تبدیل شود.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 231 اتاق مي باشد.يک صرافي نيز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.شما نيز مي توانيد از خدمات زيبايي آرايشگاه هتل استفاده کنيد.


نويسنده : سمیه عزیزی


هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

 

هتل پاتنگ سوئیت هوم پوکت

 

Patong Suite Home

هتل پنانگ سوئیت هوم پوکت یکی ازهتل های پوکت میباشد که هتلی ساحلی است در نزدیکی ساحل پاتونگ و در روستای زیبای پاتونگ قرار دارد .و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است .و با جاده معروف بنگلادش فاصله کمی دارد در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل زیبا را برای اقامت انتخاب کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

هتل پاتنگ سوئیت هوم

اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.هتل همچنين دوچرخه به ميهمانان اجاره ميدهد. کارکنان مهربان و با دقت هتل، آماده خدمت رسانی میباشند.در صورتی که به فکس و کپی نیاز دارید آنرا از ما بخواهید.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.در صورتی که مایلید با تور های داخلی به گردش بروید در هتل برای شما امکاناتی در نظرخدمات کپی و ارسال فکس. امکانات اتاق شامل : حمام با دوش ,پنجره باز ,تلویزیون ,گرمایش مرکزی, کتری برقی ,مینی بار, سالن کوچک, اینترنت ,یخچال و فریزر.دارای خدمات خشگ شویی دارای 20 اتاق با قیمت قابل قبول.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

  • تورهای داخلی
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • تراس
  • اتاق مخصوص سیگاری ها
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • لاندری
  • کرایه دوچرخه 
  • کرایه اتومبیل 



 

 

 

 



 

 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران های پاتایا

رستوران های پاتایا

 

Pattaya Restaurants

در پاتایا رستوران های بسیاری وجود دارد با غذاهای به سبک تایلندی یا اروپایی یا اسیای شرقی و رستوران هایی با منو های بین المللی یا غذاهای خیابانی که قیمت انها از چند بات هستند تا استیک هایی که قیمت انها به چند هزار بات میرسد. در این جا ما شما را با بهترین رستوران های موجود در پاتایا اشنا میکنیم تا در زمان سفر به این کشور زیبا با تور تایلند این رستوران ها را انتخاب کنید . همچنین رستوران های ایرانی را برای کسانی که به غذاهای خارجی عادت ندارند معرفی میکنیم.

 

رستوران های ایرانی پاتایا

Iranian Resturant Pattaya

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران پارسا پاتایا

Parsa Restaurant

 

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران منترا پاتایا

Mantra Restaurant & Bar

 

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران مون رو پاتایا

Moom Aroi Seafood Resturant Pattaya

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

 

رستوران ولترا پاتایا

volterra restaurant pattaya

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران رویال کلیف روم پاتایا

ROYAL GRILL ROOM & WINE CELLAR

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران کیپ دارا ریزورت پاتایا

Radius Restaurant, Cape Dara Resort

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران ماتا هاری پاتایا

mata hari in pattaya

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

کافه کادیلاک پاتایا

Cadillac Café & Bar

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

رستوران شوگر هات پاتایا

Sugar Hut Restaurant

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

کافه دس امیس

Café des Amis pattaya

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

 

 

رستوران کاسا پاسکال پاتایا

Casa Pascal Restaurant Pattaya

 

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


کافه کادیلاک پاتایا

کافه کادیلاک پاتایا

 

Cadillac Café & Bar

 

کافه کادیلاک یکی از رستوران های معروف پاتایاست که رستوران اصلی هتل ویو است .کنار جاده ساحلی ست که دارای غذاهای متنوع تایلندی و طعم های بین المللی دکوراسیون زیبا و طعم های متنوع با هر سلیقه ای هم حس خوبی به شما میدهد و هم باعث سرگرمی میشود  . در تور تایلند ما شرکت کنید و در این رستوران لوکس و شیک میزی رزرو کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

دارای غذاهای متنوع با طعم های بین المللی تحت تاثیر غذاهای مکزیکی مانند ناچوو کاسادیا و غذای سنتی امریکایی مانند ذرت و کباب دنده . و دارای منوی منحصر به فرد از غذاها به سبک میامی شامل: برگرwagya , ذرت suf n turf  , bbq spareribs , ژامبون و پنیر پانینی , کاری massaman ,پد تایلندی.منوی صبحانه : نان تست با ماهی ازاد دودی و سس تهیه شده از کره و زرده تخم مرغ و اب الیمو و سرکه . در ساعت 8 تا 11 صبح.با پیش خدمتان مودب و قیمت مناسب نسب به کیفیت غذاها و نوشیدنی ها.و هم چنین سیگار برگ نیز برای کامل شدن خدمات در اختیار قرار میگیرد.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

کافه کادیلاک واقع در طبقه هم کف ,دکوراسیون رستوران بسیار زیبا دارای یک راحتی با بالشتک های کوچک چسبیده به دیوار که بالای ان روی دیوار یک دوچرخه متصل است دارای طراحی و سرویس نقره ای . در زمان خوردن غذا میتوانید از گوش دادن به موسیقی جاز لذت ببرید. دارای صندلی در فضای باز است که میتوانید از نسیم خنک ساحل لذت ببرید .

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 



:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


رستوران ماتا هاری پاتایا

رستوران ماتا هاری پاتایا

mata hari in pattaya

رستوران ماتا هاری یکی از رستوران های معروف پاتایاست رستورانی دنج و شیک واقع در جاده جومتین(jomtien ) می باشد. این رستوران در سرتاسر پاتایا شناخته شده است. و دارای منوی فوق العاده از انواع غذاهای تایلندی میباشد. در تور تایلند ما شرکت کنید و غذاهای این رستوران را تجربه کنید.
http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری پاتایا

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری پاتایا

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری پاتایا

resturant (2)-qprماتا هاری یک فضای جدید و ارام را برای یک تجربه عاشقانه ایجاد میکند.منوی رستوران ماتا هاری پاتایا شامل :مارماهی دودی,terrinedefoiegras خانگی , فیله گوشت گوزن و اهو , شیر گوساله هندی , انواع مختلف استیک و پاستا میباشد.و همچنین دارای غذاهای اروپایی سنتی میباشد.دارای سرآشپرزهای ماهر و با تجربه با ظروف مجلل .بخش بار رستوران برای استراحت و نوشیدنی قبل از شام بسیار مناسب است .منوی شراب رستوران دارای بهترین شراب ها از کشورهای مختلف جهان است مانند:white wines ,red wines, sparkling wines, champagnes

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری پاتایا

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری

resturant (2)-qprرستوران ماتا هاری دارای بالکن مشرف به باغ و استخر است .سیگار کشیدن تنها بر روی تراس مجاز است.همه روزه از ساعت 18:00 تا 22:30 اماده ی سرویس دهی است به جز دوشنبه ها .یکی دیگر از رستوران های معروف تایلند رستوران کیپ دارا ریزورت پاتایاست.

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری

http://thaitor.ir

رستوران ماتا هاری



:: برچسب‌ها: رستوران های پاتایا, رستوران های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سویت لبستر این پوکت

هتل سویت لبستر این پوکت

Sweet Lobster Inn

هتل سویت لبستر این یکی از هتل های 2 ستاره پوکت میباشد که در منطقه پاتونگ واقع شده و دارای امکانات کامل است و همچنین از فروشگاه جانگ سیلون و Soi Bangla چند دقیقه پیاده فاصله دارد . در تور تایلند ما شرکت کنید و تعطیلات خود را به همراه خوانواده در این هتل سپری کنید.

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

THAITOR.IRTHAITOR.IR20 دقیقه پیاده از بیمارستان پاتونگ فاصله دارد.دارای 19 اتاق میباشد ,اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع،حمام خصوصی,دوش و وان,چای و قهوه , تلفن ,میزمجهز ميباشند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.تلویزیون خدمات لباسشویی در صورت نیاز برا شما انجام خواهد شد.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.خدمات ابگرم و دسترسی به وای فای و پارکینگ رایگان خدمات شاتل وپذیرش 24 ساعته.

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

 

  • سالن غذا خوری
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • تورهای داخلی
  • لاندری
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • کافی شاپ


:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سویت لبستر این پوکت

هتل سویت لبستر این پوکت

Sweet Lobster Inn

هتل سویت لبستر این یکی از هتل های 2 ستاره پوکت میباشد که در منطقه پاتونگ واقع شده و دارای امکانات کامل است و همچنین از فروشگاه جانگ سیلون و Soi Bangla چند دقیقه پیاده فاصله دارد . در تور تایلند ما شرکت کنید و تعطیلات خود را به همراه خوانواده در این هتل سپری کنید.

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

THAITOR.IRTHAITOR.IR20 دقیقه پیاده از بیمارستان پاتونگ فاصله دارد.دارای 19 اتاق میباشد ,اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع،حمام خصوصی,دوش و وان,چای و قهوه , تلفن ,میزمجهز ميباشند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.تلویزیون خدمات لباسشویی در صورت نیاز برا شما انجام خواهد شد.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.خدمات ابگرم و دسترسی به وای فای و پارکینگ رایگان خدمات شاتل وپذیرش 24 ساعته.

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

http://thaitor.ir

هتل سویت لبستر این پوکت

 

  • سالن غذا خوری
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • تورهای داخلی
  • لاندری
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • کافی شاپ


:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل سویت لبستر این پوکت

هتل سویت لبستر این پوکت

Sweet Lobster Inn

 

هتل سویت لبستر این از هتل های 2 ستاره تایلند میباشد که در منطقه زیبای پاتونگ واقع شده و از موقعیت مکانی خوبی برخوردار است . فروشگاه جانگ سیلون در نزدیکی این هتل قرار دارد در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل لوکس را برای اقامت انتخاب کنید.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 

 

http://www.thailand20.com/thailand-tour

20 دقیقه پیاده از بیمارستان پاتونگ فاصله دارد.دارای 19 اتاق میباشد ,اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع،حمام خصوصی,دوش و وان,چای و قهوه , تلفن ,میزمجهز ميباشند.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.تلویزیون خدمات لباسشویی در صورت نیاز برا شما انجام خواهد شد.رستوران وسالن غذا خوری هتل همیشه آماده پذیرایی از شما هستند.خدمات ابگرم و دسترسی به وای فای و پارکینگ رایگان خدمات شاتل وپذیرش 24 ساعته.

http://www.thailand20.com/thailand-tour

http://www.thailand20.com/thailand-tour

 



:: برچسب‌ها: هتل های تایلند , هتل های پوکت,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل تواین این پوکت

هتل تواین این پوکت

Twin Inn Hotel

هتل تواین این پوکت از هتل های 2 ستاره پوکت میباشد که در مرکز شهر پوکت واقع شده و دسترسی خوب به مراکز خرید پوکت و محل کسب و کار این شهر دارد. در تور تایلند ما شرکت کنید و این هتل زیبا و لوکس را برای اقامت انتخاب کنید.
http://thaitor.ir

هتل تواین این پوکت

http://thaitor.ir

هتل تواین این پوکت

star1star1اتاقها، به سيستم تهويه مطبوع، مجهز ميباشند.کارکنان پذيرش، شبانه روز پاسخگوي مسافرين مي باشند. اين هتل داراي 51 اتاق مي باشد.استخر سرپوشیده با آب گرم نیز در هتل موجود می باشد پذیرش شبانه روزی هتل در لحظه ورود از شما پذیرایی خواهد کرد.خدمات لباسشویی در صورت نیاز برا شما انجام خواهد شد.

http://thaitor.ir

هتل تواین این پوکت

http://thaitor.ir

هتل تواین این پوکت

star1star1در هر اتاق صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت وجوددارد.خدمات ماساژ ,وای فای رایگان,اجاره ماشین و پارکینگ رایگان. و این هتل دارای باغی است که مهمانان میتوانند در ان قدم بزنند ودارای رستورانی با غذاهای با کیفیت عالی است.هتل سویت لبستر این یکی دیگر از هتل های 2 ستاره پوکت با موقعیت مکانی خوب میباشد.

http://thaitor.ir

هتل تواین این پوکت

http://thaitor.ir

هتل تواین این پوکت

  • انکافی شاپ کافی شاپ و چمدان
  • اتاق های عاری از آلودگی سیگار
  • صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت
  • نظافت اتاق
  • سیستم تهویه ایر کاندیشنر
  • لاندری
  • اتاق های ویژه معلواین
  • آمادگی پذیرش 24 ساعته
  • خدمات کپی و ارسال فکس
  • خشکشویی


:: برچسب‌ها: هتل های پوکت, هتل های تایلند,
نويسنده : سمیه عزیزی


هتل رنایسانس بیجینگ چاویانگ پکن

هتل رنایسانس بیجینگ چاویانگ پکن

Renaissance Beijing Chaoyang Hotel

هتل رنایسانس بیجینگ چاویانگ یکی از هتل های پکن می باشد که سالانه توجه بیشماری از گردشگران تور چین را به خود جذب کرده است این هتل 5 ستاره، اقامتی را به همراه یک استخر سرپوشیده به میهمانان ارائه میدهد.از دیگر امکانات هتل میتوان به ارائه خدمات نگهداری از اطفال اشاره کرد.اين هتل داراي 219 اتاق مي باشد.اين هتل با داشتن فروشگاه هاي متعدد به خود ميبالد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود ميباشد.برنامه گردش خود را نيز از ما بخواهيد.


نويسنده : سمیه عزیزی


سد شانگهای

سد شانگهای
شارون اوانگ نویسنده می گوید: "مهم نیست چند تا آسمان خراش حیرت انگیز در اطراف این سد ساخته شده است اما این سد برای همیشه نشان اختصاصی شانگهای باقی خواهد ماند." نمایش فوق العاده افق، تفرجگاه زیبای قسمت غربی سد، ساختمان های سبک اروپایی نئوکلاسیک همه اینها بر فریبندگی این شهر می افزایند. و کلوب های شبانه، رستوران ها و فروشگاه های لوکس بر ارزش آن می افزایند این سد در وسط شهر مستقر شده است که سالانه تعداد بی شماری از مسافران تور چین را به خود جذب کرده است و امروزه این سد را بعنوان یکی از دیدنی های شانگهای یاد می کنند.


نويسنده : سمیه عزیزی