غذا خوردن در بهترین رستوران های پکن
غذا خوردن در بهترین رستوران های پکن

غذا خوردن در بهترین رستوران های پکن

Best Restaurants In Beijing

 غذا خوردن در پکن شاید یکی از جاذبه ها و تفریحات مسافرین تور چین هست. رستوران های پکن فوق العاده عالی و تقریبا گرانقیمت هست و به نظر میرسه طعم غذا هنگام استفاده از چوب های مخصوص، لذیذتر هم میشه در دهه های گذشته غذاهای بین المللی در پکن از همه لحاظ پیشرفت داشته اند و توریست ها به راحتی میتونند غذای متناسب با ذائقه ی خود را پیدا کنن. منوی اکثر رستوران های توریست پسند به زبان انگلیسیه .غذاهای چینی همیشه تو دنیا خاص ترینن به خاطر موادی که برای پختشون استفاده میشه.توی شهر پکن حدود 10,000 تا رستوران وجود داره که انواع و اقسام غذاها رو میپزن ولی حالا باید ببینیم که بین اینا بهتریناشون کدوما هستن..نه؟؟چون خیلی مهمه که بدونین تو چه رستورانی بریم و چه غذایی بخورین.برای همینم من 5تا از بهترین رستوران های پکن رو بهتون معرفی میکنم تا شمام باهاشون آشنا بشین.



1. رستوران باغ معبد لاما

Garden At Lama Temple Restaurant

بهترین رستوران پکن رو تو باغ کنار معبد لاما میتونین ببینین و یه غذای خوشمزه و فوق العاده رو تجربه کنین..معروف ترین غذای این رستوران نودل یا همون ماکارونیه که به شکل های مختلف اون رو طبخ میکنن و تمام گردشگرایی که به این شهر سفر کردن اون رو تو نوع خودش بهترین دونستن.البته نترسین قیمت غذاهاش اصلا گرون نیست و بین 18000 تومن تا 75000 تومن متغیره.




2. رستوران تی آر بی

TRB Restaurant

اگه تو پکن دنبال غذای فرانسوی-اروپایی میگردین انتخاب اول و آخرتون رستوران تی آر بی که یکی از رستورانای لوکس پکنه و هم خدمات فوق العاده ای بهتون میده و هم غذاهاش عالیه ولی خوب قیمت منوش خیلی بالاس و بین 60,000 تومن تا 455,000 تومنه ولی نسبت به کیفیت غذاش خوبه واسه همینم هست که یکی از بهترین رستوران های پکن انتخاب شده.





3. رستوران کنجد سیاه

Black Sesame Restaurant

یکی از بهترین رستوران هایی پکن که غذای چینی سرو میکنه همین رستورانه که با وجود کوچیک بودنش ولی کیفیت غذاش انقدر عالیه که همه اون رو به عنوان بهترین میشناسن و حتما یه بارم که شده به اون سر میزنن شمام حتما اون رو تست کنین.البته اینم بگما قیمت غذاهاش یکمی بالاس و حدود 150,000 تومن ما میشه.




4. رستوران برادران تازه

Fratelli Fresh Restaurant

این رستوران از اسمشم معلومه که ایتالیاییه ولی فقط پیتزا و پاستا نمیپزه بلکه غذاهای دریایی مثل خرچنگ و میگو و ماهی های مختلف توسط سرآشپز ایتالیاییش طبخ میشه و فوق العاده خوشمزس.بالاخره الکی نیست که جزو بهترین رستوران های پکنه.






5. رستوران گزنده های تی آر بی

TRB Bites Restaurant

تاحالا شده بقل یه آکواریوم پر از ماهی بشینین و غذای دریایی بخورین؟؟ تو رستوران گزنده های تی آر بی پکن اینکار و میتونین بکنین ولی دل و جرات میخواد..البته این رستوران غذای فرانسوی هم سرو میکنه ولی به خاطر غذاهای دریاییشه که جزء بهترین رستوران های پکن انتخاب شده..این رستوران خیلی ارزونه و قیمتاش بین 9,000 تا 45,000 تومنه.




 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی